יום שלישי , נובמבר 26 2024
דף הבית / הילד שעושה עסקים עם סנופ דוג

הילד שעושה עסקים עם סנופ דוג

בגיל 25 אילי בועז Ely Boaz, מנכ''ל סלבריטו, עושה עסקים עם סנופ דוג דרך המותג הקנדי שרכש שכבר עבד עם הכוכבים הגדולים בעולם ביניהם Sommer Ray ,Tyga ,Lil Pump ומכין את הקהל הישראלי לפעילויות עם אלין כהן. הכירו את הילד מקריית אונו שהצליח לפרוץ את תקרת הזכוכית של הרשתות החברתיות ולעשות מזה כסף

מנכ''ל סלבריטו. אילי בועז. צילום: חן בן דוד
מנכ''ל סלבריטו. אילי בועז. צילום: חן בן דוד

אם היינו אומרים לכם שאביבית בר זוהר, דנה זרמון וסנופ דוג מחלקים לכם כסף באינסטגרם הייתם בטוחים שאנחנו צוחקים עליכם.

האמת שגם אילי בועז, מנכ”ל סלבריטו לא חשב שבגיל 25 הוא ינהל משרד פרסום מצליח שמשתף פעולה עם השמות הכי גדולים.

‘השינוי קרה בצבא, שם הבנתי שמצאתי את עצמי’

 

בועז, בן 25, מקריית אונו, הוא הבעלים והמנכ”ל של חברת ‘סלבריטו’ – משרד פרסום שמתמחה בפלטפורמת האינסטגרם ומדמה את מגמות השיווק והגדלת האינטראקציה בעולם הרשתות החברתיות.

‘את סלבריטו פתחנו בתקופת הקורונה’ הוא מספר ‘זה בעצם משרד פרסום שמביא לחשיפה את עמודי האינסטגרם של הלקוחות שלנו דרך שיתופי פעולה עם סלבס. סלבריטו מבצע פעילויות שיווקיות בשווי עשרות אלפי שקלים והן אלה שמביאות את החשיפה לדפים של הלקוחות’.

איך זה קורה בפועל?

‘הפעילות עולה בעמודים של סלבס שעובדים איתנו כמו אביבית בר זוהר, אסי בוזגלו, אלין כהן ועוד, העוקבים של אותם סלבס יכולים להשתתף בפעילות באמצעות מעקב אחרי עמוד האינסטגרם של סלבריטו ושל הלקוחות שלנו, ככה אנחנו והם מרוויחים – הלקוחות זוכים להגדלה משמעותית במספר העוקבים והעוקבים יכולים לזכות בעשרות אלפי שקלים בכל פעילות’.

 

מעניין, אתה עלית על השיטה?

‘האמת שאת השיטה ראיתי לראשונה אצל חברות בארצות הברית, אני רק זיהיתי את הפוטנציאל שקיים בה ואת העובדה שאף אחד בארץ עוד לא עושה את זה.

כשהתחלנו זה היה כניסה לאוקיינוס כחול. וגם אחרי כמה חודשים אין לנו היום בשוק כמעט מתחרים בגלל שסגרתי את רוב הסלבס בישראל לבלעדיות על המודל לפני שהתחלתי’.

אתם חברה צעירה, איך הצלחתם לגייס מעל ל 300 בעלי עסקים בפחות משלושה חודשים?

‘אנחנו מבטיחים ומקיימים. הלקוחות אצלנו מטופלים ברמה הכי גבוהה שיש.

אין משהו שהבטחתי ללקוח ולא קרה, וגם אם זה לא קורה וצריך להפוך את העולם אני אדאג לזה שהוא יקבל את מה שהובטח לו’.

תדמית איש העסקים הממולח של בועז נרכשה ממש לא מזמן לטענתו, ‘לפני תקופת הצבא לא כל כך עיניין אותי לעשות כסף, אפילו לא יצאתי לעבוד’ הוא צוחק ‘האמת שזו תקופה שאני לא כל כך זוכר, בעיקר סוני וישיבות עם חברים. גם בתור ילד לא אהבתי ללכת ללימודים, הייתי ילד קונצרטה ואת מה שלא הספיקו ללמד אותי בתיכון ישבתי ולמדתי אחר כך’.

מתי הגיע השינוי?

‘אני חושב שזה קרה בצבא. התגייסתי לתותחנים והייתי חייל די שבוז, הרגשתי לא משמעותי במערכת. אחרי שנה וחצי בערך החלטתי שאני יוצא לקצונה. זה היה בעייתי כי הייתי חריג פז”ם ונתונים כולם סביבי אמרו לי לוותר אבל אני הלכתי ראש בקיר, התחברתי לאנשים הנכונים, רשמתי מספרי טלפון וניסיתי להגיע לכמה שיותר קודקודים במערכת שיקדמו בשבילי את היציאה לקצונה. בסוף הצלחתי. נראה לי ששם הבנתי שעם כוח רצון אין משהו שאי אפשר להשיג’.

אילי בטקס הענת דרגות למצטייני החטיבה הדרומית בעזה . צילום: תמונות פרטיות
אילי בטקס הענת דרגות למצטייני החטיבה הדרומית בעזה . צילום: תמונות פרטיות

‘הצלחנו להגיע לשמות הגדולים’

אילי השתחרר מהצבא במרץ 2019 אחרי כמעט חמש שנים בצה”ל שהותירו את חותמן. הוא עושה רושם של בן אדם מסודר שרואה את התוצאות של המעשים שלו באמצעות מדדים מדויקים. כבר לפני הפתיחה של משרד הפרסום הוא הרים כנסים של מאות יזמים יחד עם ידוענים והתעסק בלא מעט מיזמים בתחומים מגוונים.

‘אני לא יודע אם זה דווקא עולם הפרסום, או שאולי זה שאני רואה את עצמי בתור יזם. העובדה שאני מבין תהליכים עוזרת לי לזהות הזדמנויות ולקפוץ עליהן. יש דברים שאתה לומד תוך כדי תנועה. לא חשבתי שאני אעבוד עם שמות גדולים כמו סנופ דוג וזה קרה’.

 

את ההצלחה של סלבריטו שכפלו גם לחו”ל, אילי והשותפים שלו חיממו מנועים ורכשו זכויות מותג שהגיע לשמות הגדולים ביותר באמריקה – סנופ דוג, אפולוניה לוואלין, פרנצ’סקה מהסדרה ‘חם רותח לוהט’ ועוד סלבס אמריקאים שהצטרפו למשרד הפרסום הישראלי.

ליל פמפ. צילום: מתוך האינסטגרם של סלבריטו
ליל פמפ. צילום: מתוך האינסטגרם של סלבריטו

איך עושים את זה?

”הכל מתחיל בחלוקת תפקידים נכונה’ הוא מסביר, ‘השותף שלי במשרד בישראל הוא פז עוז, חבר ילדות והוא אחראי על כל מה שקשור לאסטרטגיה השיווקית של החברה ולסגירה של כמעט 100 לקוחות כל קמפיין כזה שאנחנו עושים, כשיש בן אדם שנותן את הנשמה מהבוקר עד הערב הלקוחות מרגישים בבית.

פז עוז, סמנכ"ל שיווק ומכירות סלבריטו. צילום: תמונות פרטיות
פז עוז, סמנכ”ל שיווק ומכירות סלבריטו. צילום: תמונות פרטיות

פז יודע לדאוג בצורה הכי טובה לצרכים של הלקוח ובגלל זה הלקוחות שלנו יודעים שיש מי שעומד מאחוריהם’.

‘השותף בארה”ב הוא עומר סימן טוב , היינו ביחד בצבא וכבר אז היה לנו חיבור שאי אפשר להסביר במילים, הוא אחראי על כל מה שקורה מחוץ לגבולות המדינה בעצם עם המותג האמריקאי, שיווק, מכירות וסגירה של הכוכבים הכי גדולים בעולם, יש לו יכולת שאני לא מכיר אצל הרבה אנשים’ הוא מפרט ‘דרך שליחה של הודעות באינסטגרם הוא מצליח לסלוק בעשרות אלפי דולרים את הלקוחות האמריקאיים, הם מתחברים אליו כאילו היה החבר הכי טוב שלהם’.

עומר סימן טוב. מנכ"ל Social Giveaways. צילום: תמונות פרטיות
עומר סימן טוב. מנכ”ל Social Giveaways. צילום: תמונות פרטיות

מי הלקוחות שמפרסמים בסלבריטו?

‘כל עסק שרוצה להגדיל את מספר העוקבים שלו ולהרוויח חשיפה בעמודי האינסטגרם. לא משנה אם זה עסק קטן או גדול, המטרה היא להביא אנשים להכיר אותך’.

 

2 תגובות

  1. כבוד לקרית אונו

  2. כל הכבוד אלופים!
    עלו ונצליחו❤

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

גני תקווה: הפיצוצים הלילה בעקבות רימון רסס שהושלך לעבר בית בעיר

תפריט נגישות