יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / חודש הגישור העירוני בקריית אונו

חודש הגישור העירוני בקריית אונו

במסגרת חודש הגישור העירוני בקריית אונו ושבוע "דיבור חדש", התקיימה בשבוע שעבר "קבלת שבת ישראלית" בפארק רייספלד

שבוע דיבור חדש
שבוע דיבור חדש

מבוגרים וילדים, דתיים וחילוניים הסבו יחדיו על מחצלות באווירת “הנה מה טוב ומה נעים שבת אחרים גם יחד”. האירוע התקיים ביוזמת תושב העיר, איתן אלחדז, שחבר למרכז לגישור ויישוב סכסוכים, בהובלת אגף שירותים חברתיים של העירייה ומתנ”ס קריית-אונו. באירוע, הופיעו בהתנדבות תושבי העיר: המשוררת ד”ר אסתר קאפח, הזמר שחר כהן והמוסיקאי יאיר שרגאי שהנחה שירה בציבור. מתנדבי המרכז לגישור השתתפו בקטעי קריאה והודגש הצורך בקיום שיח ודיאלוג בין אנשים ובין קבוצות, לצד ציון השבת במקורות ובספרות.
לכתבות נוספות:
תחרות שירים בחטיבות הביניים בקריית אונו
חטיבת ביניים אנתרופוסופית חדשה בקריית אונו

שבוע דיבור חדש
שבוע דיבור חדש

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


חודש הגישור העירוני ושבוע “דיבור חדש”, מיזם ארצי לקידום ערכי הידברות ויישוב מחלוקות באופן בונה, מביאים לקדמת הבמה בקריית אונו את פעילות המרכז לגישור ויישוב סכסוכים בהובלת האגף לשירותים חברתיים ובשיתוף המתנ”ס והקריה האקדמית אונו. במרכז מתנדבים כ- 40 איש המוסמכים לגישור והוא פועל במהלך כל השנה ועורך גישורים במגוון רחב של נושאים.

שבוע דיבור חדש
שבוע דיבור חדש

אירועים נוספים שהתקיימו בקריית אונו במסגרת חודש הגישור העירוני ושבוע “דיבור חדש”: “דיבור חדש בסלון של דורית” בביתה של תושבת העיר, דורית שחר קראוס, מגשרת בהתנדבות במרכז הגישור העירוני בהשתתפות כעשרים איש ואישה לדיון בנושא “מזכות הציבור לדעת לשיימינג קמפיין me too “. הדגש במפגש היה על הדגמת דיון מקדם ומכבד, שמעודד סובלנות לכל דעה, כשהנושא, חשוב ככל שיהיה, אינו המטרה העיקרית לשמה קוימה ההתכנסות. עוד התקיימו: הרצאה לקהל הרחב “למה רבים עם מי שאוהבים?” – על הסיבות למריבות וכיצד ניתן לנהל אותן באופן בונה, הרצאה על הפאזל האנושי – מודל הטיפוסים להבנת התנהגות אנושית, הרצאה במועדון נערים בנושא ניהול קונפליקטים, מעגלי שיח עם מועצות הנוער העירוניות סביב הסוגיה הטעונה והמורכבת: המהגרים הבלתי חוקיים תוך הקפדה על כללי ה”דיבור החדש”.   

קבלת השבת הישראלית הייתה שיאו של חודש עמוס פעילויות. בעתיד מתוכננות קבלות שבת במתכונת דומה בשכונות נוספות בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות