יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / קריית אונו / פורים שמח בקריית אונו

פורים שמח בקריית אונו

אלפי ילדים, בני נוער והוריהם לקחו חלק בחגיגות פורים שהתקיימו ביום חמישי האחרון בחג הפורים, בספורטק בשכונת פסגת אונו בקריית אונו, בהפקת המתנ"ס

אירועי פורים בקריית אונו

דוכני משחקים, הופעות של הגופים הייצוגיים של העיר קריית אונו, רקדנים וזמרים של המתנ”ס הנעימו לבאים בשירים וריקודים, הפעלות של תנועות הנוער והאירוע המרכזי: הופעה של רינת גבאי. הולכי קביים, קרטינג ועוד פעילויות מגוונות לפורים היוו אטרקציה מרעננת.
פורים בקריית אונוהילדים והמבוגרים התחפשו כיד הדמיון הטובה עליהם וגם ראש העיר ישראל גל שהתחפש אף הוא כמידי שנה והגיע עם ממלא מקומו רון מלכה והמשנה לראש העיר עמי כחלון, לשמוח עם כולם. גם מקומם של הקשישים בבתי האבות ובדיור המוגן לא נשכח ורב העיר יחד עם ראש בעיר ותושבי העיר הגיעו לשמח אותם בשירה, ריקודים והענקת משלוחי מנות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ראש העיר ישראל גל

המשנה לראש העיר, יו”ר הנהלת המתנ”ס , עמי כחלון בירך את החוגגים : “חגיגות פורים בעיר הם ביטוי אמיתי לקהילתיות אותה מוביל המתנ”ס .אני גאה על ההפקה  הקהילתית  הזו”
ראש העיר ישראל גל מסר: “היה תענוג לחגוג את פורים במסגרת קהילתית, יחד עם אלפי ילדים והורים תושבי העיר שלנו, עם תנועות הנוער, ועם בני גיל הזהב. לקחת חלק בקרנבל הגדול, ליהנות מהופעות הלהקות העירוניות, לשחק בדוכנים ובפרט ליהנות ממזג אוויר שהאיר לנו פנים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

דו”ח מלחמה: משפחות מתגייסים קיבלו דו”חות חנייה בקריית אונו. צילום: אונו ניוז

דו”ח מלחמה: משפחות מתגייסים קיבלו דו”חות חנייה בקריית אונו

תפריט נגישות