יום חמישי , יולי 4 2024
דף הבית / איזו שכונה הכי מסוכנת להולכי רגל בקריית אונו?

איזו שכונה הכי מסוכנת להולכי רגל בקריית אונו?

מיוחד ל'אונו ניוז' - לוח מדלן בדק היכן התרחשו הכי הרבה תאונות בשכונות השונות בקריית אונו בשנים האחרונות. כמה תאונות התרחשו בשכונת רייספלד? ומהי השכונה שנחשבת המסוכנת ביותר? כל הנתונים בכתבה

הולכי רגל במעבר חציה (צילום אור ירוק)
הולכי רגל במעבר חציה (צילום ארכיון: אור ירוק)

תאונות הדרכים, בטח הקטלניות שבהן, נמצאות בעלייה בשנה האחרונה. כאשר רק ברבעון הראשון של השנה נהרגו בכבישי ישראל מעל ל-100 בני אדם, שיא מדמם של יותר מ-15 שנים.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


האנליסטים של לוח מדלן ניתחו עבור אונו ניוז את נתוני תאונות הדרכים שהתרחשו בקריית אונו בין השנים 2018-2022, בדירוג לפי שכונות. הדירוג למעשה בדק באיזו שכונה התרחשו הכי הרבה תאונות דרכים, וכמה מתוכן קטלניות.

לפי הנתונים, בקריית אונו התרחשו בין השנים 2018-2022 כ-64 תאונות. קריית אונו נמצאת במקום השני ברשימת הערים עם הכי הרבה תאונות בבקעת אונו. מעליה נמצאת רק אור יהודה עם לא פחות מ-83 תאונות דרכים שהתרחשו בשטחה בין השנים 2018-2022.

הרשימה המלאה של התאונות בקריית אונו לפי שכונות:

קיראון33
קריית אונו הותיקה17
פרדס רייספלד5
פסגת אונו4
עבר הירדן2
אונו הירוקה2
מגדל המים1

כאן המקום לציין כי קריית אונו חווה תנופת בנייה ענפה בשנים האחרונות, ולכן חלק מהשכונות החדשות אינן מופיעות ברשימה.

טל קופל, מנכ”ל מדלן: “ברשימת השכונות הכי מסוכנות להולכי רגל ניתן למצוא לא מעט מרכזי ערים, כשבולט לרעה מרכז העיר נתניה – שאלמלא היה מחולק לשתי שכונות (צפון ודרום) היה ממוקם במקום הראשון עם כמעט 300 פצועים ויותר מ-5 הרוגים. זוהי כמות גדולה מאוד של תאונות, שאת חלקן ניתן היה בוודאי למנוע. בכלל, כשמדברים על ציפוף והתחדשות עירונית חייבים להקפיד גם על פתרונות תחבורתיים – כי אפשר לראות בבירור שככל שהאזור צפוף יותר, כך יש יותר תאונות דרכים”.

אולי יעניין אותך גם:

שוק הנדל”ן בבקעת אונו בחודש מאי, בכמה נמכרה דירה באזורכם?

נלחמים באנטישמיות במציאות מדומה: הכירו את המשלחת הישראלית והפרויקט יוצא הדופן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

קבוצת ילדי מועדון הכדורגל גני תקווה. צילום פרטי

“למדנו על סגירת הקבוצה דרך הילדים”: לידר סגרה מספר שנתונים בקבוצת הכדורגל

תפריט נגישות