שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / חדשות חמות / אפרת קולברג וארי גורלי בספרייה בקריית אונו

אפרת קולברג וארי גורלי בספרייה בקריית אונו

ביום חמישי ה 13.7 הם יגיעו למופע משותף וחד פעמי בספרייה בקריית אונו

ארי גורלי ואפרת קולברג הכירו ב”רימון” – בית הספר למוזיקה.  ארי היה המורה של אפרת לפיתוח שמיעה וגם לימד אותה בסדנת כתיבת שירים, וכבר בשיעורים הראשונים נוצר ביניהם חיבור מיוחד והבנה הדדית.  מאז עברו כמה שנים, ארי גורלי הוציא שני אלבומים (והשלישי בדרך) וזכה בתואר שיר השנה של גלגל”צ עם השיר “דבש”, אפשר הוציאה לפני שנה וחצי אלבום בכורה וקיבלה התייחסות מרשימה והדי ביקורות חיוביות מהתקשורת ומהקהל.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


שיתוף הפעולה המוזיקלי ביניהם החל לפני כשנה, כשאפרת הזמינה את ארי להתארח במופע שלה בתיאטרון תמונע. שילוב השירים, הקולות והאישיות של השניים היה כל כך מוצלח, עד שהם החליטו להעמיק אותו וליצור מופע משותף. עבור אפרת זוהי סגירת מעגל וחזרה הביתה – אפרת עברה עם משפחתה לקריית אונו כשהייתה בכיתה ט’ ולמדה בחטיבה ובתיכון בן צבי בעיר. בימיה בקריית אונו עדיין אפשר למצוא את אפרת מבקרת בעיר בשבתות ומגיעה לארוחות צהריים משפחתיות אצל הוריה שמתגוררים עד היום בקריית אונו.
בהופעה ביום חמישי ארי ואפרת ישירו שירים מקוריים וילוו אחד את השניה בשלל כלים – גיטרות, פסנתר, כלי הקשה וכמובן בהרמוניות קוליות. העיבודים נוצרו במיוחד לערב חד פעמי זה. צפוי להיות ערב מרגש ומצחיק שלא כדאי לפספס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות