יום ראשון , יוני 30 2024
דף הבית / הורי בית הספר ‘יעקב כהן’ לעירייה: “מנעו סגירת כיתה בשכבת ג’ שנה הבאה”

הורי בית הספר ‘יעקב כהן’ לעירייה: “מנעו סגירת כיתה בשכבת ג’ שנה הבאה”

ההורים למדו ממנהלת בית הספר כי בכוונת משרד החינוך לסגור בשנת הלימודים הבאה כיתה אחת בשכבת ג', בשל תקן של תלמיד אחד בלבד לטענתם. הבוקר נערכה פגישה בין נציגי ההורים לעיריית קריית אונו ולמשרד החינוך. ההורים אומרים: "נראה שהפור נפל". למרות זאת אומרים בעירייה כי הם פועלים לשנות את החלטת משרד החינוך, שמסר: "מספר התלמידים בכל כיתה נקבע בהתאם לתקנים אחידים בכל הארץ"

בית ספר יעקב כהן קריית אונו. צילום: אונו ניוז
בית ספר יעקב כהן קריית אונו. צילום: אונו ניוז

לאחר שנה לא פשוטה – הורי שכבה ב בבית הספר יעקב כהן בקריית אונו התבשרו על צמצום כיתות בשנה הבא, בשל הפחתה במספר התלמידים.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לדברי ההורים שדיברו אתנו מדובר בהחלטה, שהתקבלה בתחילת החודש, אותה הם קיבלו בהפתעה ובתדהמה.

“קיבלנו מכתב מהנהלת בית הספר ששכבה ג’ תשובץ מחדש עם כיתה אחת פחות כדי לעמוד בתקן המחייב של משרד החינוך”, מספרת אחת האימהות.

“היינו בהלם. מעבר לעובדה שכעת יהיו בכל כיתה כ-34 תלמידים במקום כ-28 כפי שהיה עד עכשיו, הרי שהילדים בטראומה מהשנה האחרונה שעברה עליהם, כמו כל תלמידי ישראל, ועכשיו הם עוברים עוד מיני טראומה מבחינתם של שיבוץ מחדש, מבלי לדעת איזה חבר או חברה יהיו איתם בכיתה בשנה הבאה.

צוות המורים המוכר יתחלף, והעוגן היחיד שנשאר לילדים, שזה החברים הקרובים, גם בסכנת היפרדות. והכל בגלל תקן חסר של תלמיד אחד בלבד”.

עם היוודע דבר ההחלטה, פנו ההורים במכתבים גם למשרד החינוך וגם לעירייה, בכוונה לבטל את רוע הגזירה, אך לאחר פגישה שהתקיימה הבוקר בין הצדדים, נראה שאין אופטימיות גדולה.

“נאמר לנו בפגישה גם על ידי אגף החינוך וגם ע”י משרד החינוך כי חסרים שני ילדים בתקן (169 במקום 171) ולכן אין הרבה מה לעשות והפיצול יקרה”, טוענת אם שהייתה במפגש.

למרות כל זאת, הודיעו בעיריית קריית אונו כי הם פועלים לשנות את החלטת משרד החינוך כדי למנוע את פיצול הכיתות.

מהעירייה נמסר: “קיבלנו את ההחלטה המצערת של משרד החינוך ואנו עושים הכל בשיתוף פעולה עם ההורים כדי למנוע את ההחלטה. בפנייתנו למשרד החינוך הדגשנו את הקושי דווקא בשנה זו בפירוק והרכבה מחדש, ואת הקשיים שיחוו התלמידים עם שינוי הרכבי הכיתות, מחנכות ועוד.

בנוסף הבאנו לידיעת המשרד כי השינויים הדמוגרפיים עלולים גם ליצור מצב שבשנה הבאה נאלץ שוב להגדיל את מספר הכיתות, הרי מדובר בשלושה תלמידים בלבד. נכון להיום טרם התקבלה תגובת משרד החינוך לפנייתנו ואנו מקווים שהחלטת משרד החינוך תשתנה ומצבת הכיתות תישאר כפי שהייתה”.

ממשרד החינוך נמסר: “מספר התלמידים בכיתה נקבע בהתאם לתקנים אחידים של המשרד בכל רחבי הארץ. לגופו של עניין, נושא הרישום לכיתה ומספרי התלמידים נבדק מול הרשות המקומית האחראית על הרישום”.

אולי יעניין אותך גם:

חפץ החשוד כמטען חבלה התגלה ברחוב הדרור בקריית אונו

בשל חשד לכאורה לניהול עסק ללא רישיון – הוחרמו הנשקים ממאבטחי בתי ספר בקריית אונו

לפני ואחרי: עוד גינה חלומית מבית היוצר של משתלת קקטוס סביון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

Lueftner Cruises_AMADEUS Cara_outside view_Danube_Wachau 04_©2022 Martin Skopal

בשביל הזהב: חוויית שייט נהרות לשומרי כשרות

תפריט נגישות