שבת , יולי 6 2024
דף הבית / הרשות להתחדשות עירונית הכריזה על מתחם פינוי-בינוי חדש בקריית אונו

הרשות להתחדשות עירונית הכריזה על מתחם פינוי-בינוי חדש בקריית אונו

הבוקר הודיע מנכ"ל הרשות הלאומית להתחדשות עירונית על 12 מתחמים ברחבי הארץ כמתחמים המיועדים לפינוי-בינוי. בקריית אונו אושר מתחם הצבר/הרקפת כמתחם המיועד לפינוי בינוי, במסגרתו ייהרסו 172 דירות ישנות ויבנו 510 יח"ד חדשות

מנופים. צילום אילוסטרציה canva
צילום אילוסטרציה canva

לאחר התחלה “חלשה” בהתחלות בנייה בהתחדשות עירונית – הוכרז מתחם פינוי-בינוי חדש בקריית אונו.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הבוקר הודיע אלעזר במברגר, מנכ”ל הרשות הלאומית להתחדשות עירונית כי הוא מכריז על מתחם הקרפת/הצבר בקריית אונו כמתחם המיועד לפינוי-בינוי.

ההכרזה על מתחם כמתחם לפינוי-בינוי מקנה ליזם את הטבות המס הקבועות בחוק, שהינן חיוניות למימוש הפרויקט, וכן מחילה עליהם את ההסדרים הקבועים בחוק בנושא “דייר סרבן”.

ההכרזה מתבצעת בשלב מתקדם יחסית של הפרויקט, לאחר שהתכנית הופקדה להתנגדויות על ידי מוסד התכנון המוסמך לאשרה, ולאחר שהיזם השלים חתימה על הסכמי פינוי-בינוי עם בעלי דירה בפרויקט בהיקף של 67% לפחות, כך שמדובר במתחמים המצויים ברמת בשלות גבוהה לביצוע.

מתחם הצבר/רקפת בקריית אונו נמצא בשכונת קיראון בין הרחובות צה”ל, לוי אשכול ודרך יעקב דורי. במתחם קיימות 172 יחידות דיור אשר יהרסו, ובמקומן ייבנו 510 יחידות דיור חדשות. היזם בפרויקט הוא מגדל הרקפת בע”מ.

סך הכל הכריז מנכ”ל הרשות על 12 מתחמי פינוי-בינוי בארץ: 7 מתוכן בירושלים וכן מתחמים בחולון, נתניה, בת ים, גבעתיים וקריית אונו.

כזכור לפני מספר ימים דיווחנו כי מתחילת שנת 2024 התחילה בנייתן של 56 יחידות דיור בלבד במסגרת התחדשות עירונית בקריית אונו. זאת לאחר שבשנה שעברה החלה בנייתן של לא פחות מ-935 דירות כאלה.

בסך הכל משנת 2019 נמצאת קריית אונו במקום ה-7 בארץ בהתחלות בנייה של פרויקטי התחדשות עירונית. ההכרזה על המתחם החדש צפויה להגדיל עוד יותר את מספר התחלות הבנייה בעיר בשנים הקרובות.

אולי יעניין אותך גם:

מבצעי סופ”ש בסניפי רשת חביב

איזו שכונה הכי מסוכנת להולכי רגל בקריית אונו?

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צו סגירה לאתר בנייה בקריית אונו. צילום: דוברות המשטרה.

בעקבות העסקת שב”חים: צו סגירה מנהלי לאתר בנייה בקריית אונו

תפריט נגישות