יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חנות Istore חדשה תיפתח בקניון קרית אונו

חנות Istore חדשה תיפתח בקניון קרית אונו

עלות ההשקעה בסניף כ-1.5 מיליון ₪. הסניף החדש יציע בחודש ההשקה פעילות קיץ ללא תשלום לילדים ונוער - iStore Academy Summer Camp - מערך הדרכות וסדנאות מוזיקה, ציור וצילום בעולמות התוכן של Apple

iStore סניף אונו צילום: אורי אקרמן
iStore סניף אונו צילום: אורי אקרמן

סניף אונו יעניק שירותי מעבדה באחריות למוצרי Apple באמצעות מעבדות השירות הרשמיות של Apple ללא קשר להיכן המוצר נרכש (בארץ ובחו״ל) רשת iStore שותפה ומשווקת רשמית של מוצרי Apple בישראל, מתרחבת ומשיקה ב-26 ביולי את החנות הפיזית הרביעית של הרשת בקניון אונו בקרית אונו. זהו הסניף השלישי של הרשת, הנפתח מחוץ לתל אביב. הסניף, המתוכנן כאולם תצוגה, משתרע על פני 65 מ”ר ובפתיחתו הושקעו כ- 1.5 מיליון ₪. השכירות למ”ר בסניף החדש עומדת על 300 שקלים והחוזה נחתם ל-10 שנים (עם אופציה ל-15 שנה).

סניף ק.אונו בדומה ליתר הסניפים יעניק שירותי מעבדה באחריות למוצרי Apple באמצעות מעבדות השירות הרשמיות של Apple ללא קשר להיכן המוצר נרכש (בארץ ובחו״ל) ובכך רשת iStore תהיה רשת החנויות היחידה בישראל אשר מעניקה שירות למשתמשי Apple באשר הם מבלי להתחשב במקום הרכישה של מוצר Apple שברשותם. הדבר יהווה בשורה עצומה למשתמשי Apple בישראל ויאפשר להם להנות משירות מקצועי ויחס אישי באמצעות הסניפים השונים של הרשת תוך ליווי של המשתמש והצעת פתרונות ביניים עד לגמר התיקון כגון מכשיר חלופי, שירותי גיבוי והתקנות.

הפנינג הפתיחה אשר ייערך ביום חמישי ה-26 ביולי בשעה 17:00 ויציג לקהל את עולמות התוכן המגוונים של Apple ויכלול הפתעות והטבות רבות בינהן:  150 המבקרים הראשונים בערב ההשקה יזכו במתנה ייחודית ובנוסף תתקיים תחרות הסטורי הנושאת פרס: iPad 9.7-inch (2018) ; על כל רכישה בחודש הפתיחה ממגוון מוצרי הליבה של Apple (מבין דגמי iPhone, iPad, Watch ו-Mac  אשר משתתפים במבצע) תוענק מתנה מיוחדת בשווי של עד מאות שקלים.

מבצע זוגי לרגל ט”ו באב – עד 50% הנחה על המוצר השני מבין המוצרים המשתתפים במבצע רמקול אימוג’י, אוזניות אלחוטיות, מטען אלחוטי ועוד. מבצע אטרקטיבי במיוחד, אוזניות AirPod מקוריות מבית Apple בתוספת רצועת קשירה מבית spigen במחיר זוגי במיוחד. שאר המשתתפים במבצע הם רמקול אימוג’י חביב וחייכן למראה ובעל איכות סאונד מצוינת!  הרמקול בעל חיבור אלחוטי באמצעות Bluetooth בעל סוללת ליתיום נטענת, זמן שמע רציף בן 6 שעות והינו קומפקטי ונייד (גם לטיולים).

iStore סניף אונו צילום: אורי אקרמן
iStore סניף אונו צילום: אורי אקרמן

אוזניות אלחוטיות מבית Coda   אוזניות Bluetooth אלחוטיות ונוחות, המציעות דרייבר 40 מ”מ לאיכות סאונד מצוינת, מיקרופון מובנה, וסוללה חזקה המאפשרת זמן טעינה 1.5 עד 2.5 שעות, וזמן עבודה 8-10 שעות. בנוסף האוזניות מגיעות עם חיבור 3.5 מ”מ וכבל מסופק בערכה, כך שתוכלו ליהנות מהמוזיקה שלכם מכל מקום.  רמקול אימוג’י – זוג ב- 219.90 ₪ בלבד; אוזניות אלחוטיות – זוג ב- 250 ₪ בלבד; מטען אלחוטי – זוג ב-  179.90 ₪ בלבד; אוזניות AirPods עם קשירה – זוג ב- 699.90 ₪ בלבד; המבצע בתוקף בין ה- 25-27 ליולי 2018  ברשת חנויות iStore 

כחלק מהשקת הסניף החדש תושק פעילות קיץ לילדים ונוער בין השעות 10:00-12:00 אשר תקרא iStore Academy Summer Camp – מערך הדרכות ללא תשלום מותאם לילדים ונוער, אשר יחשוף בפניהם את עולמות התוכן המגוונים של מוצרי Apple – סדנא מוסיקלית עם GarageBand ל-iPhone וה-iPad, סדנת ציור עם ה-iPad, סדנת צילום עם ה-iPhone והדרכות שימוש בסיסי במוצרי Apple השונים!

על עיצובו של הסניף החדש, אמון מעצב הפנים אורון מילשטיין שזכה במכרז וגבר על מעצבים בארץ ובעולם. מילשטיין ידוע בעיצוביו הנועזים ופורצי הדרך והוא אמון גם על עיצוב החנות בבאר שבע. ברזומה של המעצב ניתן למצוא פרויקטים מסחריים באירופה וארה”ב. מילשטיין יצר אינטרפטציה משלו לתפיסה המינימליסטית המאפיינת את חנויות Apple ברחבי העולם ונאמנה למותג. בתוך כך, הוא בחר לעצב את החנות בצבעי השחור והלבן, מבלי להאפיל על המוצרים עצמם. הקונטרסט יוצר מראה דומיננטי וייחודי- השחור בולט בעוצמתו בחזית וברצפת החלל ואילו הלבן שולט בחלל המרכזי של האולם. הקירות הארגונומיים שתכנן מילשטיין עונים במדויק על צרכי החנות, משמשים לאחסון ולתצוגה כאחד.

רשת iStore הוקמה בשנת 2007 ועסקה בייבוא מקביל של מוצרי Apple . הרשת היוותה שחקנית בולטת בשוק של Apple בישראל תוך שהיא מעניקה ערך מוסף לצרכנים פרטיים ועסקיים כבר 9 שנים. ב-2016  פנתה חברת Apple ל-iStore והציעה לה להצטרף לעסקי החברה כמשווקת רשמית על מנת לחזק את מעמד המותג בישראל ולהוות אלטרנטיבה למשווק הקיים ולאחרונה, הרשת הפכה למשווקת רשמית של מוצרי Apple בישראל (AAR+).

חיים זגורי, בעלי iStore “אני שמח ונרגש על פתיחתה של החנות החדשה בקניון אונו. לאחר שחדרנו ללבבות הצרכנים בתל אביב, באר שבע והשרון, אנו בטוחים שגם קריית אונו והסביבה, יביעו בנו אמון, בשל השירות והמענה האטרקטיבי שאנו מציעים”  במהלך 2018 מתוכננת התרחבות נוספת של הרשת בפתיחתם של סניפים נוספים במיקומי פרימיום בקניונים נוספים ברחבי הארץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות