יום ראשון , יולי 7 2024
דף הבית / לימוזינה והופעה: אגודת הסטודנטים באונו בהובלת היו”ר הנבחר ינון קרן במחווה למשרתי המילואים

לימוזינה והופעה: אגודת הסטודנטים באונו בהובלת היו”ר הנבחר ינון קרן במחווה למשרתי המילואים

מאז כניסתו לתפקיד פועל קרן מסביב לשעון למען הסטודנטים. שלשום התקיים באריאל יום הסטודנט המשותף לקריה האקדמית אונו ואוניברסיטת אריאל. יו"ר אגודת הסטודנטים החדש, ינון קרן, החליט לנצל את האירוע כדי לפנק את חיילי המילואים בקריה האקדמית, ודאג להם להגיע לאירוע בלימוזינות מפנקות ומתחם VIP עשיר. ״לראות את השמחה בעיניים של סטודנטים שיצאו אחרי שבועות בעזה להופעה של עומר אדם שווה את הכל״, מספר קרן

ינון קרן-לוחמים ללימוזינה. קרדיט נועה אזולאי
לוחמים ללימוזינה. קרדיט נועה אזולאי

לוחמים ללימוזינה. כך קורא יו״ר אגודת הסטודנטים החדש בקריה האקדמית אונו לפרויקט החדש שלו.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ינון קרן (28) תושב מושב גנות, נבחר לפני כחודשיים ליו”ר אגודת הסטודנטים הקריה האקדמית אונו הארצית. מאז נכנס לתפקיד פועל ינון ללא הרף לרווחת הסטודנטים בקריה אשר נמצאים בשירות מילואים פעיל.

שלשום התקיים יום הסטודנט של הקריה האקדמית אונו, בשיתוף עם אוניברסיטת אריאל. קרן החליט לנצל את האירוע ודאג למשרתי המילואים בקריה, וגם לפצועי מלחמה תושבי קריית אונו, לאירוע שלא חווים כל יום.

20 סטודנטים המשרתים במילואים, ועוד 10 פצועי מלחמת “חרבות ברזל” מעמותת בלב אחד היושבת בקריית אונו, דפקו כניסה להופעות של יום הסטודנט, כשהגיעו במקום בשלוש לימוזינות מפנקות, הכוללות אוכל, שתייה ואלכוהול.

אם זה לא מספיק, אז במתחם ההופעות חיכה למשרתי המילואים ולפצועים מתחם VIP עשיר במיוחד בשבילם. גם שם נהנו הלוחמים משפע אוכל, שתייה ואלכוהול ללא הגבלה, ועמדו הכי קרוב שאפשר לעומר אדם, ליאור נרקיס ,סקאזי, נס וסטילה ושאר האומנים שהגיעו לשמח ביום הסטודנט.

“היה חשוב לי לאוורר את הלוחמים שלנו שמשרתים במילואים”, מספר קרן. “מאז שנבחרתי הובלתי מערך של תגבור לימודים ללוחמים, וכן סיוע כלכלי ללוחמים שלנו, אבל לראות את השמחה בעיניים של הלוחמים, שממש לפני רגע היו בתוך עזה או בגבול לבנון, ועכשיו הם בלימוזינה מפנקת בדרך להופעה של עומר אדם, היה הדבר השווה ביותר מבחינתי”.

ינון קרן יו"ר אגודת הסטודנטים אונו. צילום: תומר
ינון קרן יו”ר אגודת הסטודנטים אונו הארצית. צילום: תומר

לאור הביקוש הגדול והצלחת האירוע החליט קרן להפוך את האירוע לפרויקט, שזכה לשם “לוחמים ללימוזינה”. התכנון של קרן הוא להוציא כל שלושה שבועות חבורה של משרתי מילואים מהקריה האקדמית לנסיעה להופעה בלימוזינה.

“הדבר הכי חשוב לי בתפקיד זה לייצר קהילתיות בקריה האקדמית”, מסכם קרן. “כרגע הנושא המאתגר ביותר שלנו גם כמדינה, וגם בקריה האקדמית בפרט, זה משרתי המילואים הרבים, שלצד הדאגה השוטפת בנושאים הלימודיים חשוב לי גם לשמח אותם ושירגישו שאנחנו רואים אותם ומעריכים אותם, כי הכי מגיע להם בעולם.

יש לי עוד המון פרויקטים משמעותיים בקנה שאני מתכנן להוציא לפועל בתקופה הקרובה, למעשה לממש את מה שהבטחתי טרם כניסתי לתפקיד”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

איגור נפגש לראשונה עם צוות מד”א שהציל את חייו. צילום: דוברות מד”א

המפגש המרגש בין החובשים לאיש שהצילו את חייו

תפריט נגישות