שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / בחירות 2018 / עוקץ כמו דבורה: אני אהיה ראש העיר של קריית אונו

עוקץ כמו דבורה: אני אהיה ראש העיר של קריית אונו

חבר המועצה שי דבורה, לא מתייאש ושוב רץ לראשות העיר קריית אונו. דבורה, רץ מרתונים בזמנו הפנוי מכריז - "הריצה לראשות העיר מתאימה במיוחד לסגנון שלי. לרוץ למרחקים דורש המון סבלנות אמונה, חוזק נפשי ורצון".

שי דבורה. צילום: תמונות פרטיות
כחודשיים וחצי למועד הבחירות בקריית אונו, שי דבורה, אחד מחברי המועצה הוותיקים בעיר, מתמודד על ראשות העיר. הסקרים אומנם מנבאים יתרון ברור לראש העיר המכהן, ישראל גל, אך כל זה לא מרפה את ידיו של דבורה. מי שנבחר ב-2013 בפעם החמישית כחבר מועצה מאמין בסיכוייו. “בוודאי שאני אופטימי, אני מקבל מידי יום פניות מתושבים הרוצים לתמוך לסייע”.
דבורה, בן 54, משפטן בהשכלתו ורץ מרתונים בזמנו הפנוי, מקווה לגייס את הסיבולת לריצה הארוכה לראשות העיר. “בריצות מרתון יותר קשה. הריצה לראשות העיר מתאימה במיוחד לסגנון שלי. לרוץ למרחקים דורש המון סבלנות אמונה, חוזק נפשי ורצון”.
לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים – אונו  News – אונו ניוז 
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה –אונו  NEWS  – אתר החדשות של בקעת אונו
 

“אהיה ראש עיר של כולם”

המועמד לראשות קריית אונו הצהיר, כי במידה וייבחר יפעל לטובת כל התושבים: “אהיה ראש העיר של כולם, ותיקים וחדשים כאחד. השירות לתושב יעמוד בראש מעייני. זה כולל ניקיון יסודי של העיר, חינוך עם דגש על כל תלמיד – לא אתן לאף אחד לנשור כולל תמיכה פרטנית לכל ילד וכן יתווספו כיתות כדי להקל על הלחץ”.
עוד הבטיח שי דבורה כי יהיה איש של שטח ולא רק מאחורי מקלדת. “אני מתכוון להיות בשטח על בסיס יומיומי, כי חלק מהמוטו שלי זה להיות נגיש לתושבים”. בנוסף, הבטיח המועמד הוותיק לבטל את תאגיד מי אונו ולשפר את פני התחבורה בעיר תוך כדי דגש על הקמת חניונים תת קרקעיים, ושיפור השירות של חברת האוטובוסים ‘קווים’ בעיר.
“אני חבר המועצה שהעלה את כמות ההצעות לסדר הגבוהה ביותר מבין כל המועמדים, כשניסיוני המוניציפלי מעניק לי את היכולת לשפר ולקדם את השירות לתושב”, סיכם דבורה את פועלו.  
 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

דו”ח מלחמה: משפחות מתגייסים קיבלו דו”חות חנייה בקריית אונו. צילום: אונו ניוז

דו”ח מלחמה: משפחות מתגייסים קיבלו דו”חות חנייה בקריית אונו

תפריט נגישות