יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / פורסמו המכרזים למרכז העסקים והבילוי בצומת סביון

פורסמו המכרזים למרכז העסקים והבילוי בצומת סביון

רשות מקרקעי ישראל פרסמה לאחרונה מכרז לחכירת 6 מגרשים למסחר ותעסוקה, הממוקמים במיקום אטרקטיבי במתחם התעסוקה.

הדמייה צומת סביון
הדמייה צומת סביון

בימים אלה, פועלת עיריית קריית אונו להקמת “סיטי בקעת אונו”, מרכז עסקים, מסחר ובילוי מודרני, ייחודי מסוגו בארץ ובאזור, בסטנדרט עיצוב בין לאומי.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


המרכז, שיקום בצומת סביון, יכלול מתחם עסקים ותעסוקה חדשני ואיכותי ומתחם בילוי ופנאי שוקקים, ויהווה מוקד משיכה בקנה מידה חסר תקדים לבקעת אונו והסביבה.

המרכז יקום על שטח של כ- 400,000 מ”ר, במיקום מרכזי מבחינה גיאוגרפית, על עורק תחבורה ראשי, בין כביש 461 לכביש 4622 , בדרך לוי באשכול, בנקודת המפגש של שלוש הערים הגדולות באזור: קריית אונו, אור יהודה ויהוד, ובסמוך למסוף המרכזי של הקו הסגול של הרכבת הקלה, שתחבר את תל אביב ואת שדה התעופה בן גוריון, לרצף נסיעה קצר ונוח.

לכתבות נוספות:
מדד החינוך בערי בקעת אונו
שכונה חדשה באור יהודה

השילוב בין המיקום האסטרטגי ואופיו הייחודי של המרכז, שיכלול מתחמי עסקים, מסחר ובילוי עם מתחמי ספורט ואירובי מודרניים, שטחים פתוחים, פארקים ושבילי הליכה, יהפוך אותו למוקד עלייה לרגל עבור צעירים, משפחות ותושבים מבקעת אונו והסביבה לאורך כל שעות היום ולמוקד משיכה עבור משקיעים, חברות גדולות וגלובליות ולבעלי עסקים באזור.

הדמייה צומת סביון
הדמייה צומת סביון

הקמת ‘סיטי בקעת אונו’ היא בשורה אזורית שתשנה את הרגלי הצריכה והבילוי של כל תושבי האזור. הקמת המרכז היא עוד אחת מהפעולות המבוצעות על מנת להפוך את העיר קריית אונו לאזור מוביל ופורץ דרך בכל תחומי החיים- המסחר, התעסוקה והתרבות. המתחם יהווה דוגמא וחוד החנית בישראל בנושאי קיימות ואיכות חיים כיאה למתחם עירוני שוקק ומעודד חדשנות. העירייה קוראת ליזמים ובעלי עסקים- בואו תהיו שותפים להצלחה והשתלבו בפרויקט, בואו להשתלב בהצלחה ובתנופה של בקעת אונו!

הקמת המרכז תחל בינואר 2019 ותספק מקומות עבודה חדשים לתושבי האזור, ובמקביל, תהווה, נכס אסטרטגי מניב עבור עיריית קריית אונו, ועוגן כלכלי מהמעלה הראשונה, למען שמירה ומינוף איכות החיים של תושביה.

מנהלת ייעודית, מטעם עיריית קריית אונו, תהיה אחראית על ניהול תקין של הפרויקט, כמצופה ממרכז בסדר גודל כזה, ובדומה למתחמים דומים באזור (מתחם הבורסה, איירפורט סיטי ועוד).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סלון. צילום אילוסטרציה canva

ירידה במחירי השכירות באור יהודה

תפריט נגישות