יום שישי , מאי 3 2024
דף הבית / קריית אונו: רסיסי ירוט התפזרו במקומות שונים בעיר

קריית אונו: רסיסי ירוט התפזרו במקומות שונים בעיר

מאגף החינוך נמסר כי כל ילדי הגנים הגיעו בזמן הנתון למרחבים המוגנים בעת השמע האזעקה

7443
צילום מאתר פיקוד העורף

עיריית קריית אונו פרסמה לפני זמן קצר:” רסיסים מטיל הירוט התפזרו במקומות שונים בעיר קריית אונו.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מבקשים מהתושבים להימנע מלגעת או להזיז ולהתקשר מיד למוקד 100 של משטרת ישראל. מאגף החינוך נמסר כי כל ילדי הגנים הגיעו בזמן הנתון למרחבים המוגנים בעת השמע האזעקה .

כל הרסיסים נפלו באיזור קריית אונו הותיקה, נזק קל מאוד נגרם למבנה של מחלקת אחזקה של העירייה, שאר הרסיסים נפלו על מדרכות וכבישים טופלו על ע”י המשטרה ולאחר מכן ע”י עובדי קריית אונו. 

צילום: עיריית קריית אונו
צילום: עיריית קריית אונו

שהייה בסמוך לחפצים לא מזוהים או לנפלים של רקטה או טיל – מסכנת חיים! זכרו: אם ראיתם נפל או חפץ בלתי מזוהה – מתרחקים מהמקום, מרחיקים סקרנים ומדווחים מיד לגורמי הביטחון.

חשוב מאוד שלא להתקרב או להתקהל באזור בו נפלה רקטה או יירוט, מחשש לפגיעת רסיסים ונפלים ומחשש לפגיעה מירי של מטח נוסף. יש לדעת, כי פרק הזמן שלוקח לשברי יירוט רקטות ליפול אל הקרקע עלול להימשך דקות ארוכות ולסכן את מי שיוצא מהמרחב המוגן לפני חלוף הסכנה. בנוסף, מערכות ההגנה של צה”ל אינן נותנות מענה הגנתי מלא לירי.

לכן בזמן ירי טילים ורקטות, יש להקפיד על זמן המתנה של 10 דקות במרחב המוגן מרגע קבלת ההתרעה. אם נמצאים בשטח פתוח – יש לשכב על הקרקע ולהגן עם הידיים על הראש. אין להגיע לזירות אירוע, אין לתעד יירוטים, ואין לשתף מיקום נפילות. פעולות אלו מסכנות אתכם.

זכרו: אם אנחנו רואים נפלים או חפצים לא מזוהים – מתרחקים, מרחיקים ומדווחים: מתרחקים מהמקום, מרחיקים סקרנים ומדווחים למשטרת ישראל במוקד 100.

להנחיות פיקוד העורף לחצו כאן 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-02 at 16.50.11

כביש 4 נחסם לתנועה עקב הפגנה לא חוקית

תפריט נגישות