יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / אין חניה יש לכלוך: התושבים מתלוננים על ניהול לקוי בקניון בקריית אונו

אין חניה יש לכלוך: התושבים מתלוננים על ניהול לקוי בקניון בקריית אונו

תושבי העיר מצביעים ברגליים ונמנעים מלהגיע בבקרים למתחם הקניות. קניון קריית אונו: "החניונים העליונים נפתחים רק בסמוך לפתיחת החנויות".

היציאה המלוכלכת מאולם הקולנוע
היציאה המלוכלכת מאולם הקולנוע

תושבי קריית אונו מלינים תקופה ארוכה על הסדרי החניה בחניון הקניון העיר. לטענת מבקרי הקניון, החניונים במפלסים העליונים סגורים בשעות הבוקר ולכן קשה מאוד למצוא חניה אם בכלל. בנוסף, נשמעו טענות בנוגע לרמת הניקיון וההיגיינה באזורים שונים במתחם, דוגמת היציאה מבתי הקולנוע.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות קריית אונו – להצטרפות


בפרסומים ברשת הצהירו תושבים כי הם מאוכזבים מהמצב ומתכוונים להדיר רגליהם מהמקום.
חניות בקניון
חניות בקניון
תגובת קניון קריית אונו: “בחניון של קניון קריית אונו 5 קומות חניה תת קרקעיות, מכילות 1,500 מקומות חניה חינם. (כאשר קומות ח3 + ח4 הינן הגדולות ביותר באופן מהותי, קומות חניון ח5 + ח4 פתוחות מידי יום החל משעה 06.30 בבוקר ועד 01.00 למחרת). קומת חניה ח3 נפתחת כשהחניונים האחרים מתמלאים מידי בוקר ואחריה קומות החניה ח2 ו-ח1 בסביבות השעה 09.10-09.20.

במטרה להקל וליעל את הסדרי החניה ללקוחות הקניון, החניונים העליונים נפתחים רק בסמוך לפתיחת חנויות הקניון וזאת במטרה שמאות העובדים בקניון ובסביבתו, אשר מגיעים מוקדם בבוקר ויוצאים מאוחר בסוף היום, לא יתפסו את מקומות החניה בקומות העליונות במהלך כל היום וכך יאלצו לקוחות החנויות לחפש חניה רק בקומות התחתונות. זאת במטרה ליצור תנועה של חניה (כניסה ויציאה ממקומות החניה גם בקומות ח1 ח2 ו-ח3 ) של מבקרי הקניון במהלך כל היום.

בנושא ניקיון באזור היציאה מהקולנוע – הנושא ייבדק ויטופל באופן מיידי ע”י חברת הניקיון והאחזקה של הקניון”. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות