יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / גדר המריבה: עיריית קריית אונו מסרבת לתקן את הגדר שהרסה

גדר המריבה: עיריית קריית אונו מסרבת לתקן את הגדר שהרסה

מצלמות תיעדו אנשי גינון מטעם העירייה גוזרים גדר בבניין ברח' חבצלת, אך העירייה לא סיפקה תחליף הולם

כבר מעל שנה דיירי בניין ברחוב החבצלת בקריית אונו משוועים לטיפול העירייה, שלא ממש מגיעה. הכל החל בעקבות תמ”א שבוצעה בבניין הסמוך. לאחר סיום הבנייה, הקבלן היה אמור להחזיר את הדשא למקום, כאשר הייתה קיימת גדר שחוסמת בין הבניין לשטח הציבורי.
גדר המריבה בקריית אונו
וועד הבניין מספר: “עקב פאשלה של העירייה הגדר נהרסה והבניין הפך לתחנת מעבר. פניתי לעירייה וזכיתי ליחס מזלזל, פניתי גם לפניות הציבור וכלום לא נעשה. לקחנו יוזמה והשקענו מכספנו 2,500 ש”ח, אבל כל שני וחמישי הגדר הייתה נקרעת. השקענו עוד פעם כסף, יצקנו ושמנו מיתרים. הגעתי כמה ימים אחרי ההתקנה והגדר גזורה. התקנתי מצלמות אבטחה על הגדר, וגיליתי שהאנשים מהגינון של העירייה חותכים את הגדר. מאחר והם רוצים לעבור לנקות בחלק הירוק של רח’ השקמה זה יותר קל להם ככה”.
רח' חבצלת. קריית אונו

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות קריית אונו  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  –
 אתר החדשות של בקעת אונו


רח' חבצלת. קריית אונו
“הגעתי לבחור מהעירייה שאחראי על הגינון, ואחרי שהתלהם והיה לא נעים בכלל לדבר איתו, הסכים להתקין לנו גדר. הבעיה שמדובר בגדר פשוטה. אמרתי לו שזה לא תחליף לגדר שהייתה, תשובתו הייתה שזה מה שהעירייה מספקת. לפני הבחירות פניתי לראש העיר, הובטח לי שזה יטופל וזה לא קורה עד היום. לא ברור, האם הרשות מנסה להתיש אותי? אני לא מבקש משהו מיוחד, רק להחזיר את מה שהיה. מאז הקריאה הראשונה שפתחתי חלפה יותר משנה כבר”, הוסיף הוועד.
תגובת עיריית קריית אונו: “הנושא מוכר וידוע והטיפול בו יסתיים בימים הקרובים”.

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות