יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / איפה הקשב? – ספר חדש למטפלת רעות ברקו ניניו

איפה הקשב? – ספר חדש למטפלת רעות ברקו ניניו

חדש: "איפה קשב?" ספר המדבר על חברות והקשבה, לאור קשיי קשב וריכוז של גאיה בת העשר.

כריכת הספר איפה קשב- עיצוב גרפי אפרת שיין
כריכת הספר איפה קשב- עיצוב גרפי אפרת שיין

ספרה של המטפלת רעות ברקו ניניו מציג את עולמה של גאיה, ילדה בת 10 המתמודדת עם קשיי ריכוז וקשב.  הספר מתאר את המחשבות, התסכולים והחוויות שלה בבית, בבית הספר, עם הסביבה ובעיקר עם המשפחה.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות קריית אונו  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  –
 אתר החדשות של בקעת אונו


גאיה ילדה של אהבה, חיה בעיר אך משתוקקת לבלות כמה שיותר בטבע קרוב לאדמה, שם ניתן לעוף עם המחשבות והחלומות בלי קשיי קשב וריכוז ומגבלות. היא מטפחת את גינת הירק שלה שמהווה עבורה מקום נטול ביקורת ללא הערות של אנשים שמבקשים ממנה להפסיק להתעופף עם מחשבותיה, בגינת הירק היא מטפחת, זורעת, מקשטת וקוצרת את פרי עמלה וחולמת שיהיה לה כלב ויכולות כמו של שאר הילדים.

ביום הולדתה העשירי גאיה מאמצת את הכלב עליו תמיד חלמה. הכלב לוקח אותה להליכות ארוכות במסלולים מיוחדים שצורתם הספרה 8- הליכה בצורת 8 מחזקת את זרימת המידע בין האונות במוח ותורמת למיקוד וקשב. בהליכה גאיה משתפת את הכלב במה שעובר עליה, מספרת לו מה למדה בכיתה ומשננת איתו את החומר למבחנים.

כותבת הספר רעות ברקו ניניו. צילום: שרון אלדר
כותבת הספר רעות ברקו ניניו. צילום: שרון אלדר

עד שיום אחד הכלב נעלם…. וגאיה יוצאת לחפש אותו יחד עם אבא שלה. במהלך החיפושים מגלה האב את מה שגאיה כבר הספיקה להבין על עצמה בזכות קשב. הוא מגלה את החוזקות של ביתו, את כישרונה הרב- את יכולת השקידה וההשקעה בערוגת הגינה שלה.

הסופרת והמטפלת ברקו ניניו: “כילדה היה לי קשה להקשיב, בכל בוקר עם הגעתי לבית ספר “ניר” הזדקפתי בכיסא במטרה שהיום יהיה אחרת, היום אהיה מרוכזת בשיעורים- ההצלחה הזו נמשכה שעה- שעתיים עד שמחשבות רחוקות סחפו אותי איתן- הילדים שאני פוגשת בקליניקה מספרים סיפור דומה לזה שאני חוויתי כילדה”


יעניין אותך גם  –

מתגייסים ביחד – כל המשפחה נרתמת למען הגיוס

נבחרת תיכון בן צבי בכדורסל עלתה לליגת העל בתיכונים


“הרעיון העומד מאחורי הספר ומטרתו העיקרית היא להיכנס לנבכי נשמתם של ילדים ומבוגרים כגאיה. אנשים חכמים ויצירתיים בעלי יכולות גבוהות ומוטיבציה עצומה, שכל מה שהם זקוקים לו זה ריכוז וקשב מחד ומאידך קבלה הכלה והבנה מהסביבה.”

“הספר מעניק תובנות ושיטות יצירתיות להתמודד עם קשיי ריכוז. הספר נועד להעלות את המודעות של הורים, אנשי חינוך וילדים לנושא הפרעות הקשב, כלים להתמודדות ודרכי טיפול יצירתיות. הספר מכיל מסרים ברבדים שונים של הבנה, כל אחד בכל גיל יוכל למצוא בו את המסר המתאים עבורו”.

רעות ברקו ניניו נשואה לתומר ואמא לשני, מתן ועופרי, היא מאבחנת ומטפלת בשיטת ורדי, טיפול בתנועה בקשיי קשב ריכוז ולקויות למידה ב-8 השנים האחרונות ובעלת קליניקה בקריית אונו.

ניתן לרכוש את הספר דרך פרויקט מימון ההמון ב70 ₪
היכנסו לדף הפרויקט באתר https://www.jumpstarter.co.il/projects/1751 לפרטים נוספים- 052-8364706
עיצוב גרפי של כריכת הספר על ידי אפרת שיין

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות