יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / טרור נגד נשים – הסדיסט מקריית אונו נשלח לכלא

טרור נגד נשים – הסדיסט מקריית אונו נשלח לכלא

חמש שנות מאסר נגזרו על תושב קריית אונו, על עבירות התעללות וסדיזם בחברתו ובקרובת משפחתו. בית המשפט - "כתב אישום זה הוא חריג. התנהגות סדיסטית"

כלא
כלא - צילום להמחשה

13 סעיפי אישום בהם מתוארת מסיכת קשה ביותר ואכזרית, שנמשכה במשך כחצי שנה לעיני אימו המבוגרת וחסרת האונים. בית המשפט שלח לחמש שנות מאסר את תושב קריית אונו, בגזר דין עם תיאורי התעללות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מתוך החלטת בית המשפט
“ניתנת האמת להיאמר: כתב אישום זה הוא חריג. אלימות נגד נשים אינה תופעה חדשה, או חריגה, למרבה הצער, ובית משפט זה כבר ראה כתב אישום אחד או שניים, במהלך השנים. למעשה, מאות כתבי אישום, אם לא למעלה מכך, עברו תחת עיניי; רבים מהם כללו אלימות חמורה יותר, פציעות קשות יותר, קנאה יוקדת ואובססיבית יותר, איומים חמורים יותר.

אבל, כתב אישום זה, של …, בולט מעל כולם, “עוקף” אחרים, רבים ורעים, על נקלה. אסביר, הגם שספק אם יש צורך: יש גברים אלימים יותר מנאור לוי, קנאים יותר ממנו, מאיימים יותר, וגם כאלה שנהגו בהוריהם בדרך מחפירה יותר. אולם, התנהגות סדיסטית, ממש כך, כפי שנהג לוי בד’ – לא ראיתי.

“מה שעברה ד’ האומללה ביום 19.5.26 הוא קשה מנשוא; … תקף אותה אין-ספור פעמים, שוב ושוב, קרא לה בשמות גנאי נוראיים, חנק אותה, אילץ אותה לנקותו, לבצע בו מין אוראלי (תוך שהוא הולם בראשה), להאכילו, לנשק את כפות רגליו תוך שהוא בועט בפניה, לנקות את הבית, לעמוד על רגל אחת ולהצדיע לו עת הוא שרוע במיטה. כל אלה, רק בין יתר מעלליו באותה יממה.

כלא
הצילום להמחשה

ד’ הסכימה לשתף בבית המשפט, קצת ממה שעבר עליה:

“…בהתחלה הכל היה מושלם, בחור כלבבי, הוא ידע להתנהג כמו שצריך לאישה, ידע לדבר, יודע לפנק, כל מה שצריך בשביל לחזר. ואז ביום בהיר הוא הראה שהוא לא כזה. הוא עשה רושם מאוד מאוד מחושב. הצליח למדר אותי מכל מי שהכרתי ובעצם להשתלט עליי בכל מובן אפשרי ואז זה היה זה כמו סרט אימה כל יום מחדש…

… במשך חצי שנה חייתי בסוג של בית כלא, שלא הצלחתי לברוח, ובאיזה שלב שזה יום יומי ומתחזק מפעם לפעם אתה משותק ומפחד יותר ויותר, אתה פוחד לנשום, אתה פוחד לחיות, וזה משהו שלא מתרגלים אליו לא משנה כמה זמן. אחרי זה כשבאתי ואמא שלו שתהיה בריאה והשם ישמור אותה, הצילה אותי והזמינה משטרה, בשיא זה היה מצב שהוא ניסה לחנוק אותי, כשבאתי לתחנת משטרה, עדיין פחדתי ממנו כי ידעתי שהוא ימצא אותי ויעשה לי משהו וזה יהיה יותר גרוע ממה שהיה, ואני לא יודעת למה הוא מסוגל… הביאו אותו לשם משעה שמונה בבוקר ועד הערב המשיך לצרוח שהשוטרים שקרנים ולא להאמין להם, וכל שטיפת המוח עדיין.

לשמוע את הקול שלו זה לא תרם עד שהצליחו להרגיע אותי ואמרו שהוא כבר סגור ולא יצליח להגיע אליי ואז הצלחתי לנשום. עכשיו צריך להתחיל לחיות מחדש…”.

משטרת מסובים. צילום

 

מתוך דברי השופט שמאי בקר

“במהלך קריאת האישום המתאר את אותו היום הנורא, חש הקורא כצופה בסרט אימה: קורא מקטע, ומייחל כי ההתעללות תפסיק; קורא עוד פרק של אלימות, וצועק בתוכו “די!”; עוד תיאור, והקורא מתחנן ממש – “תפסיק כבר!”; ועוד אחד – וזעקה נמלטת מהחזה “תניח לה, עזוב אותה”, וחוזר חלילה, וחוזר חלילה, ושוב, ושוב, ללא הפסק, ללא רחם. איזה בן אנוש מתנהג כך כלפי אשה, כלפי אדם אחר, ועוד בנוכחות אמו?”

“מידת הפגיעה בערכים המוגנים במקרה יוצא דופן וחריג זה היא בעוצמה גבוהה; לוי העביר את ד’ מסכת התעללות אכזרית, פיזית ונפשית, כאחד. מכתב האישום עלה, בין היתר, כי לוי חנק את ד’ על ידי כך שכרך שקית אשפה על ראשה, הידק אותה, שכב מעליה, והכה אותה בראשה תוך איומים ש”יהרוג אותה היום”. בנוסף, לוי היכה את ד’ פעמים רבות במכות אגרוף בגופה ובראשה, סטר לה דרך קבע, הכה בגופה ובפניה, הצליף בה באמצעות רצועת תיק, אבזם חגורה, ובאמצעות נעל, בעט בה, משך בשערות ראשה וגרר אותה תוך אחיזה בהן, הכריחה “לכשכש בזנב” לאחר שהורה לה לכרוע על ארבע, ככלב, ועוד ועוד …. כתוצאה מהאלימות שהפעיל לוי נגד ד’, נגרמו לה שטפי דם בחלקי גופה השונים, ובכלל זה בראשה, בעיניה, בידיה וברגליה; עוד נגרמו לה שריטות מדממות בפניה”.

ד”ר ג’קיל-לוי ומיסטר נאור-הייד

מתוך החלטת בית המשפט – “שומה על בית המשפט להגן על הציבור, במקרה זה – על ציבור הנשים בכלל…. ולהרחיקו מן הקהילה לפרק זמן משמעותי. חובת בית המשפט לתת ביטוי לתחושת הסלידה לנוכח התנהלותו של לוי בפרשה זו, ולכך שהוא רצידיביסט, ובהתאם – להרחיק את לוי מהקהילה, והפעם – לפרק זמן משמעותי.

לאחר כל הדברים האלה, אני גוזר על הנאשם את העונשים הבאים:

א. חמש שנות מאסר בפועל.

ב. כשלנגד עיני אימו של הנאשם, אותה הפך לשק חבטות לאור השנים, אני קובע

מאסר למשך 15 חודשים, אולם הנאשם לא יישא בעונש זה אלא אם יעבור עבירת אלימות נגד זקן משך 36 חודשים מיום שחרורו.

ג. מאסר למשך שנה, אולם הנאשם לא יישא בעונש זה אלא אם יעבור עבירת אלימות נגד הגוף משך 36 חודשים מיום שחרורו.

ד. מאסר למשך 5 חודשים, אולם הנאשם לא יישא בעונש זה אלא אם יעבור את יתר העבירות הנזכרות בכתב האישום, משך 36 חודשים מיום שחרורו.

ה. פיצוי בסך 30.000 שח ל ד’, שישולם תוך 4 חודשים מהיום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות