יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / נשות קריית אונו חוגגות את יום האישה הבינלאומי

נשות קריית אונו חוגגות את יום האישה הבינלאומי

במוצאי שבת צויין בקריית אונו יום האישה הבינלאומי באירוע מרכזי שהתקיים באולם הקריה האקדמית אונו.

יום האישה הבינלאומי בקריית אונו

יום האישה הבינלאומי הוא אירוע שמציינים בכל העולם בחודש מרץ במטרה להעלות את המודעות לחשיבות המאבק לשוויון בין המינים ולהצגת היתרון החברתי לכלל החברה, מיצירת מרחב בטוח ושוויוני לנשים כך שיוכלו להביא את עצמן לידי ביטוי באופן מלא וחופשי, להגיע לעמדות השפעה ולבחור את החיים שהן רוצות לחיות ואת האופן שבו ינהגו איתן.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בקריית אונו בחרו לשלב השנה הומור ומצוינות ואירחו את מיכל אנסקי, שסיפרה על מסלול חייה, על הצלחות, על משברים ועל “שכר הלימוד” במהלך הקריירה. מיכל, בהרצאתה, נתנה הדגשים בנוגע לאורח חיים בריא ועל החשיבות שיש למתן זמן איכות, כל אחת לעצמה. בחלק השני של הערב, כמו להמשיך את מיכל אנסקי, עלתה לבמה רביטל ויטלזון יעקבס ב”מופע סטנד אפ להורים עייפים”, בו שיתפה את הקהל במצבים קומיים בחיי היומיום בזוגיות, ילדים, הריונות, דיאטות ועל איך הפכנו ממשפחה למפעל.

מחלקת מעמד האישה ומנהלת הנשים העירונית ארגנו ערב קסום מלא בהשראה ובהומור, בהנחייתה של ליאת תמיר, יועצת ראש העיר למעמד האישה שהדגישה ואמרה “הפערים בין המינים נוצרים מחינוך שלנו המבוגרים אשר ממחזר את המצב הקיים…רק יחד גברים ונשים ניצור את השינוי”.
בין המברכים ומהברכות באירוע היו ישראל גל, ראש העיר קריית אונו ורויטל שדה תמם, יו”ר מנהלת הנשים העירונית.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות