יום חמישי , מאי 2 2024
דף הבית / “הרמזורים להולכי הרגל קצרים נורא, האסון מעבר לפינה”

“הרמזורים להולכי הרגל קצרים נורא, האסון מעבר לפינה”

כך מלין תושב קריית אונו אשר הבחין כי הרמזורים להולכי הרגל הפזורים לאורך ציר לוי אשכול הנם בעלי זמן מופע קצר, כזה שאינו מאפשר אפילו השלמת החצייה מקצה לקצה. "ילדי בית ספר רואים שהרמזור מתחלף ומתחילים להילחץ ולרוץ, זה לא תקין"

רמזורים קצרים להולכי רגל בלוי אשכול קריית אונו. צילום באדיבות התושבים
רמזורים קצרים להולכי רגל בלוי אשכול קריית אונו. צילום באדיבות התושבים

מדוע הרמזורים להולכי הרגל בלוי אשכול קריית אונו קצרים כל כך?  בימים האחרונים התקבלו תלונות במערכת ‘אונו ניוז’ לגבי זמני מופע קצרים מאוד ברמזורי הולכי הרגל לאורך ציר לוי אשכול בזמן ביצוע העבודות לביצוע הנת”צ.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מהתלונות עולה כי זמני הרמזורים כה קצרים עד כי אין הם מאפשרים חציה אפילו של מחצית הכביש, כי הרמזור מתחלף באמצע לאדום.

“ראש העיר חוזר ואומר שידאג בראש ובראשונה לבטיחות הולכי הרגל בחציה שלו”, אומר תושב העיר לאונו ניוז. “למרות זאת, כל מעברי החציה המרומזרים בלוי אשכול אינם מאפשרים חציה בירוק אפילו של מחצית מהכביש עד לאי התנועה במרכז הכביש”.

“הדבר מסוכן שבעתיים לילדים ולקשישים. רחוב לוי אשכול מהווה ציר חצייה בלעדי של ילדי שכונת אונו ואלי החדשה, שכונת שטרן ושכונות נוספות שצפויות להתאכלס לבתי הספר התיכונים, חטיבות הביניים ובתי ספר יסודיים. תוסיף לזה נהגים עצבניים שרק מחכים שיתחלף להם הרמזור לירוק וקיבלת מתכון בטוח לפגיעה חלילה בהולך רגל – אם הבעיה לא תטופל האסון נמצא מעבר לפינה”.

מעיריית קריית אונו נמסר: “פרויקט מהיר לעיר בציר לוי אשכול מנוהל על ידי משרד התחבורה באמצעות חברת נתיבי איילון ומשרד וקסמן גוברין שאחראים על הביצוע. חלים שינויים ברמזור על פי התקדמות הביצוע בשטח. נבדוק שוב לעומק את הדברים מול משטרת ישראל ומול חברת נתיבי איילון”.

אולי יעניין אותך גםצפו- כך קרס העץ על כביש יהוד קריית אונו,

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-02 at 16.50.11

כביש 4 נחסם לתנועה עקב הפגנה לא חוקית

תפריט נגישות