יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / אתר הנדסי חדש למחלקת ההנדסה בעיריית אור יהודה

אתר הנדסי חדש למחלקת ההנדסה בעיריית אור יהודה

המחלקה חנכה אתר נגיש שגם מותאם לנייד המאפשר לתושב לקבל שירותים הנדסיים בקלות ובמהירות מבלי לצאת מהבית. ליאת בן אבו, מ"מ מהנדס העיר: "מעכשיו יוכלו תושבים ובעלי מקצוע לקבל מידע הנדסי ושירותים הנדסיים באופן פשוט ונגיש באמצעות האתר"

אגף הנדסה עיריית אור יהודה

מחלקת ההנדסה בעיריית אור יהודה השיקה לאחרונה אתר הנדסי חדש המאפשר לתושבים ולבעלי עניין לקבל את כל המידע הרלוונטי בתחום ההנדסה בקלות וביעילות מבלי הצורך להגיע למשרדי העירייה. באתר החדש ניתן לקבל מידע הנדסי מפורט בנושאים שונים, כגון הליך הגשת בקשה להיתר ומידע על סטטוס בקשות שהוגשו, פרוטוקולים של ישיבות הוועדה, מידע על תיקי בניין, תעריפים של אגרות והיטלים, טפסים, נהלים ועוד.
לאתר החדש  – לחצו כאן
בנוסף, ניתן לשלם באמצעות האתר על תיקי המידע, דפי מידע ואגרות. כמו כן, כחלק משיפור השירות מלבד האתר ההנדסי, הוקם במחלקת ההנדסה קיוסק מידע שבו ניתן לקבל את כל המידע המופיע באתר. מ”מ מהנדס העיר, ליאת בן אבו, מציינת: “האתר ההנדסי החדש עלה לרשת ומעכשיו יוכלו תושבים ובעלי מקצוע לקבל מידע הנדסי ושירותים הנדסיים באופן פשוט ונגיש באמצעות האתר”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות