יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / ההדבקה ממשיכה – שתי מורות חולות באור יהודה,קפה ביתא בסביון נסגר

ההדבקה ממשיכה – שתי מורות חולות באור יהודה,קפה ביתא בסביון נסגר

עיריית אור יהודה מדווחת על שתי מורות חולות בתיכון יובלים ואור חנה, אנשי הצוות נכנסו לבידוד. בסביון אותרה עובדת קפה ביתא אשר עבדה שעות רבות בשבוע האחרון. כל העדכונים האחרונים על הקורונה בבקעת אונו

משרד הבריאות פרסם מסלולים נוספים לחולי קורונה מאומתים באור יהודה
בדיקות קורונה בקופת חולים כללית באור יהודה. צילום: דוברות מחוז דן-פ"ת קופ״ח כללית

שרשרת ההדבקות עדיין ממשיכה – בסביון דווח על עובדת קפה ביתא במרכז המסחרי של סביון אשר חולה בקרונה, כל מי ששהה בבית הקפה, צריך להיכנס במיידי לבידוד.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בסוף השבוע האחרון התגלו שתי מורות במערכת החינוך שמאומתות לקורונה: בתיכון אור חנה ובתיכון יובלים. בעקבות המקרים הללו, בתי הספר משנים את המשך הפעילות שלהם עד לסוף השנה.

תיכון יובלים

בעקבות הממצאים, צוות בית הספר של החטיבה העליונה ייכנס לבידוד עד לתאריך 28 ביוני כאמצעי זהירות למניעת הדבקה. כל התגבורים, הקורסים והסמינרים שהיו מתוכננים לשבוע זה עוברים למתכונת של למידה מרחוק באמצעות הזום ואמצעים אחרים.

לא יתקיימו מפגשי מורים-תלמידים עד ל-28 ביוני ובית הספר יהיה סגור ללמידה בימים אלו. כמו כן, תלמידים בודדים שהיו עם המורה בקבוצות הוראה יקבלו הנחיות בהתאם ישירות מצוות בית הספר וייכנסו לבידוד אף הם למשך 14 יום מרגע החשיפה למורה. במקביל, בית הספר נערך ללמידה מקוונת ועל כך ייצא עדכון נפרד.

תיכון אור חנה

בעקבות העובדה שאחת המורות בבית הספר אומתה כחולת קורונה, בית הספר החל לפעול היום (ראשון) במתכונת שונה מהרגיל, כל זאת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובתיאום עם משרד החינוך ואגף החינוך. במסגרת השינויים וכתוצאה מהחקירה האפידמיולוגית שהתקיימה על ידי משרד הבריאות, הוחלט כי תלמידות כיתות ז’, ח’ ו-י’ נדרשות להיכנס לבידוד עד לתאריך 30/6.

תלמידות כיתות ט’ שלא באו במגע ישיר עם המורה לא נדרשות בבידוד, אך עוברות ללמידה מרחוק במתכונת מקוונת.

תלמידות כיתות י”א ו-י”ב ממשיכות בלימודים כרגיל (מתכונות, תגבורים, בגרויות – הנחייה מסודרת תצא מביה”ס). היום (ראשון) מתבצע נקיון וחיטוי נוסף בבית הספר כך שביום שני תוכלנה התלמידות ללמוד כרגיל. יש להדגיש כי העירייה פועלת לקדם בדיקות בהקדם האפשרי לכל התלמידות שנמצאות בבידוד, וברגע שיהיה עדכון חדש בנושא, אנו נצא בהודעה נוספת.

ממועצת סביון נמסר –  עובדת בצוות של בית הקפה השכונתי ביתא בסביון

אנו מעדכנים אתכם כי אתמול 19.6 אובחנה כחולת קורונה.

לאחר בדיקה מול משרד הבריאות, ומול בעלי בית הקפה, ההוראות הן *שעל כל מי ששהה בבית הקפה בזמן אחת המשמרות של העובדת להיכנס לבידוד מיידי.* במקביל, יש להיכנס לאתר משרד הבריאות לעדכן כי נכנסתם לבידוד ובהמשך תוכלו לבקש בדיקה מסודרת מול קופת החולים שלכם.

שעות משמרות העובדת:
שני 15.6 – 15:30 ועד הסגירה
ראשון 14.6 – 7:00 – 15:45
שבת 13.6 – 13:30 -19:00
שישי 12.6 – 13:15 -19:00
חמישי 11.6 – 15:30- סגירה
שני 8.6 – 7:15-15:45

האחריות למניעת התפשטות הנגיף תלויה באחראיות האישית של כל אחד ואחת מהתושבים שישבו בבית הקפה במהלך השבוע האחרון.

לידיעתכם, צוות בית הקפה נכנס כולו לבידוד. בית הקפה סגור וייפתח מחדש רק לאחר אישור משרד הבריאות ואישור המועצה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. אין פלא. רוב התושבים בלי מסכות. ואין מספיק אכיפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שעון קיץ 2024

שעון קיץ 2024: זוכרים שהלילה עוברים לשעון קיץ?

תפריט נגישות