שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / הכבאים חילצו את החתול הקטן

הכבאים חילצו את החתול הקטן

לוחמי האש מתחנת כיבוי קריית אונו המורגלים להגיע להציל חיים בזירות אסון. נחלצו אתמול, לעזרת תושבת אור יהודה לחלץ גור חתולים שנמצא במכונית.

גור החתולים שנתקע בתוך הרכב
גור החתולים שנתקע בתוך הרכב

אל תחנת הכיבוי בקריית אונו, הגיעה אתמול בבוקר,  שירן ארביב תושבת אור יהודה עם בקשה מלוחמי האש לנסות לאתר בתוך מנוע מכוניתה גור חתולים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לוחמי האש האש מורגלים לבצע חילוצי מצילי חיים מזירות אסון אבל התגייסו לבקשתה של שירן והחל לסרוק את הרכב בניסיון לאתר את יללות החתול הקטן.

מספרת שירן -“ירדתי לרכב ושמעתי יללות של חתול מהחלק התחתון של הרכב, לא ידעתי מה לעשות כי לא ראיתי דבר, וחשבתי שהכי נכון יהיה לגשת לתחנת הכיבוי ולבקש את עזרת לוחמי האש.

גור החתולים שנתקע בתוך הרכב
גור החתולים שנתקע בתוך הרכב

שירן:” ידעתי שהחתול תקוע בצד האחורי של הרכב, אבל הבנתי שלא אוכל להוציא אותו משם בעצמי. ביקשתי עזרה מאחד מעובדי המוסכים בעיר והעובד שם הרגיע אותי ‘שכמו שהוא נכנס כך הוא יצא’.  מכיוון ואני מאוד אוהבת בעלי חיים, לא ויתרתי והחלטתי שאני ניגשת לתחנת הכיבוי הקרובה. צלצלתי בפעמון השער, שאלו אותי מה אני צריכה והשבתי שחתול נתקע לי ברכב ואני מבקשת שיחלצו אותו.

גור החתולים שנתקע בתוך הרכב
גור החתולים שנתקע בתוך הרכב

בתחנת הכיבוי פגשה את לוחמי האש בפיקודו של רב רשף רענן בן משה, שהתגייסו לסייע לשירן.

מספרת שירן – “עלי לציין כי היו שם בחורים מדהימים, ממש מלאכים, שעבדו יותר משעה כדי לפרק חלקי פלסטיק מהמכונית , כולל את הגלגל. מתברר שהגור נכנס בצד הפנימי של הפגוש מבלי יכולת לצאת. אני לא יודעת איך הוא בכלל הצליח להיכנס לשם..”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. גאה בך אישתי היקרה

  2. הרב פיינשמעקער

    אנשים יקרים, כל הכבוד לכם ולמדווחת. אתם מחזירים לי את האמון בבני האדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות