יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / התכנית האסטרטגית: הוצגו היעדים העירוניים של החינוך

התכנית האסטרטגית: הוצגו היעדים העירוניים של החינוך

שלב ב' של התכנית התקיים בתיכון יובלים בהשתתפות כ-200 אנשים, ובו הוצגו היעדים שנוסחו על ידי המנהלים יחד עם השותפים וצוותי החינוך. דלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך: "התכנית יוצרת תחושת שותפות וגאווה עירונית, מקצועיות, מגויסות ומעורבות שמובילה ומתניעה עיר שלמה לקראת המעשה החינוכי העתידי"

תמונות: וידאו אקשן
תמונות: וידאו אקשן

רגע לפני ראש השנה, הגיעו כ-200 איש לתיכון יובלים באור יהודה כדי להשתתף בכנס שלב ב’ של התכנית האסטרטגית לחדשנות בחינוך. במסגרת הכנס, שמע הקהל הרחב את כלל היעדים העירונים שייושמו כבר השנה, ועתידים לעצב את דמותה וצביונה של העיר בשנים הבאות. את הכנס מוביל אגף החינוך בעירייה בראשות דלילה אשכנזי.

 הערב החל בברכתה של ראש העיר ליאת שוחט, שהדגישה את החשיבות שהיא מייחסת לתכנית שתוביל את העיר יחד עם כלל השותפים מבית ומחוץ לגיבוש תכנית אב שתיושם כבר בראשית השנה בכל מוסדות החינוך, החל מגני הילדים, דרך בתי הספר היסודיים וכלה בעל יסודיים. שוחט הזכירה בדבריה את ההישגים שכבר נראים בשטח הן בעלייה היפה באחוז הזכאות לבגרות, בצמצום מדדי הנשירה, בהעלאת אחוז הגיוס המשמעותי לצה”ל, בעלייה המרשימה באחוז הנרשמים ליובלים ועוד. במקביל, מקודמים תהליכים של בינוי בעיר, הן בהקמת מבנים חדשים והן בשיפוצים של המבנים הקיימים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות

ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה

 

 

ליאת שוחט. תמונות: וידאו אקשן
ליאת שוחט. תמונות: וידאו אקשן

כזכור, באמצע חודש מאי התקיים בתיכון יובלים באור יהודה אירוע השקה והתנעה של התכנית המבוססת על חדשנות פורצת דרך שתכלול מערכת פדגוגית ערכית המשלבת מעורבות פעילה, יזמות ומנהיגות של השותפים בה, תוך מתן מענה פרטני וייחודי לכלל התלמידים והעוסקים במלאכת החינוך. בתום השיח הציבורי שהתקיים בשולחנות עגולים, חולצו ארבעה ערכים שיובילו את העיר בשנים הבאות: שייכות, יצירתיות וחדשנות, כבוד האדם ושוויון הזדמנויות ומצוינות, וזאת לצד שבעה נושאים שחולצו בשולחנות העגולים שהם האבנים הגדולות שהציבור ביקש להטמיע באושיות החינוך העתידיות והחדשניות של העיר.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז

רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה

ליאור גאולה. תמונות: וידאו אקשן
ליאור גאולה. תמונות: וידאו אקשן

במהלך חודש יוני ישבו מנהלי בתי הספר לשבע קבוצות משימה ויחד עם כלל השותפים ניסחו יעדים עירוניים שיובילו את המערך החינוכי בעיר. את הכנס האסטרטגי הובילה והנחתה אשכנזי שבירכה את הנוכחים, ביניהם רב העיר, הרב ציון כהן, הנהלת העיר, צוות אגף החינוך, כלל המנהלים (ממלכתי, ממ”ד, חרדי), צוותי חינוך, מפקחים, יו”ר ועדי הורים, הורים, תלמידי מועצת התלמידים העירונית, נציגות תנועות נוער, פרלמנט הילדים ועוד.

שיאו של הכנס כלל הצגת יעדים עירוניים שנוסחו ע”י המנהלים יחד עם שותפים נוספים וצוותי חינוך: ד”ר נתי ברק, מנהל תיכון יובלים הציג את נושא “החדשנות הפדגוגית”, מורדי גיגי, מנהל בית אקשטיין, את נושא “פיתוח מקצועי”, רחל הילמן, מנהלת בי”ס יסודי סביונים את הנושא “חינוך אישי”, הרב גיל יאיר, מנהל תיכון יעדים ממ”ד את נושא “מיתוג וגאווה עירונית”, רוית דאי, מנהלת חט”ב יובלים את נושא “שילוב אקדמיה ותעשייה במוסדות חינוך”, יפית שמואלי, רכזת עירונית חברתית את תכנית “מקום וזהות” בסימן 70 שנה לאור יהודה, יסף זית, מנהל אגף קהילה, נוער וצעירים את נושא “מנהיגות נוער”.

נתי ברק. תמונות: וידאו אקשן
נתי ברק. תמונות: וידאו אקשן

ליאור גאולה, יו”ר מועצת הנוער והצעירים, תלמידת י”א בתיכון יובלים, ריגשה בדבריה ובירכה את התכנית תוך הוקרה והכרת החשיבות בשיתוף התלמידים והילדים בעיצוב תמונת העתיד של עירם. הערב כלל גם הרצאת השראה מפי שאול מידן, יזם ויועץ מיתוג בנושא “כיצד ממתגים רעיונות ויוזמות בחינוך”.

דלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך, ציינה בסיכום דבריה ש”החשיבות האדירה של ההתנעה והמוביליות העירונית היא בכך שהתכנית האסטרטגית נבנית יחד עם המנהלים וכלל השותפים, ולא מונחתת מלמעלה, וככזו, יוצרת תחושת שותפות וגאווה עירונית, מקצועיות, מגויסות ומעורבות יתרה שמובילה ומתניעה עיר שלמה לקראת המעשה החינוכי העתידי, בבחינת: “אור יהודה – אור לבקעה”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות