יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / אור יהודה / כנס מתגייסים באור יהודה

כנס מתגייסים באור יהודה

שחר ספדה, סגן מפקד חטיבת כפיר, דיבר בפני המתגייסים על נושא הגיוס. ליאת שוחט, ראש העיר: "אתם ממש לא כמו שמספרים עליכם בעיתונים שאתם דור מפונק. אתם דור מיוחד"

כנס המתגייסים באור יהודה

כנס מתגייסים למסיימי כיתות י”א ו-י”ב נערך בשבוע שעבר בהיכל התרבות במעמד ראש העיר ליאת שוחט. האירוע, שאורגן בשיתוף מחלקת הנוער העירונית ומרכז הצעירים שמוקם בימים אלו, משך מאות מתגייסים שזכו לקבל בסיומו שי איכותי בדמות תיק גב, שק כביסה, תיק רחצה וארנק.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


כנס המתגייסים באור יהודה
עוד בטרם הכניסה לאולם, המתינו לנוכחים עמדות מידע לקראת גיוסם יחד עם כיבוד עשיר. בפתח האירוע, פנתה ראש העיר, ליאת שוחט, למתגייסים, ואמרה להם: “אתם עומדים בפני שלב חשוב בחיים שלכם. לצערנו הרב, נועדנו לחיות על חרבנו, ואם חשבנו לפני 20 או 30 שנה שהמצב במזרח התיכון אולי ישתפר ושנוכל להגיע לשלום עם שכנינו, אנחנו רואים שלא כך הדבר, וספק אם יש מישהו שחושב שמשהו משמעותי ישתנה בשנים הבאות. נפילתה של הדר כהן ז”ל, בת העיר, הוכיחה לי שגדל כאן דור שהוא מחויב, שהוא אחר. שלא רואה רק את עצמו, אלא רואה את האחר ונותן למען האחר. ממש לא כמו שמספרים עליכם בעיתונים – שאתם דור מפונק. דור מפונק לא הולך להתנדב מבוקר עד ערב. דור מפונק היה יושב רגל על רגל ולא מתגייס במלוא המרץ לעשות למען האחר, ולא רק ביום המעשים הטובים. אתם דור מיוחד והערב הזה הוא רק חלק קטן מהנתינה שלנו כעיריית אור יהודה אליכם”.

כנס המתגייסים באור יהודה

במרכזו של הערב העביר סא”ל שחר ספדה, סגן מפקד חטיבת כפיר, הרצאה למתגייסים, שבה סיפר על שירותו הצבאי, פציעתו הקשה שממנה התאושש לפני חזרתו לכשירות מבצעית. בגזרתו של ספדה נחטפו שלושת הנערים גיל-עד שער, יעקב פרנקל ואיל יפרח ז”ל, ובהרצאתו סיפר ספדה על תהליך החיפוש הממושך והאופן שבו השיבו הוא וחייליו את גופותיהם להוריהם. לאחר ההרצאה, התקיים מופע סטנד-אפ של מני עוזרי שהצחיק את המתגייסים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות