יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / פשיטה על משחטה לא חוקית באור יהודה

פשיטה על משחטה לא חוקית באור יהודה

שוטרי משטרת ישראל קיימו הבוקר פעילות אכיפה משולבת נגד בית עסק למשחטת עופות הפועל בניגוד לחוק בעיר אור יהודה. במקום נמצא בשר לא ראוי למאכל אדם, נתפסו קטינים עובדים ללא אישורים, כתבי אישום יוגשו נגד בעלי המשחטה

מבצע משולב של כלל גורמי האכיפה בישראל התקיים הבוקר במשחטה עופות הנמצאת באור יהודה. משחטה מוכרת מאוד, במסגרת הפעילות המשטרתית נתפסו – עובדים קטינים אשר הועסקו בשעות לילה, קבלני כוח אדם ללא רישיון ועובדים זרים. כמו כן, נמצאו 26 קילו של עופות המוחזקים בתנאים מסוכנים למאכל אדם ואלה הושמדו על ידי הווטרינר המחוזי.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


במהלך הפשיטה תיעדו החוקרים עבירות שונות ואספו מסמכים. בנוסף, הוגשו קנסות ונפתחו חקירות במשרדי אכיפת החוק השונים. תוצרי החקירה יועברו בהמשך לפרקליטות לצורך עיון והחלטה.
מבצע משטרתי במשחטה באור יהודה
שיתוף הפעולה בין כלל גופי האכיפה מבוצע בהובלת משטרת ישראל ומהווה נדבך נוסף בביסוס שלטון החוק. משטרת ישראל תמשיך בפעילות המשולבת על מנת להפסיק את העבירות ולמצות את הדין עם עבריינים העוברים על החוק, כך נמסר מהמשטרה.

הפעילות התקיימה בהובלת משטרת ישראל – תחנת מסובים ובשיתוף גופי אכיפה נוספים: יס”מ דן, יחידת מתפ”א, משרד להגנת הסביבה והמשטרה הירוקה, רשות מקרקעי ישראל, הפיקוח על הבניה, ביטוח לאומי, מס הכנסה, משרד הבריאות, צוותי פיקוח של משרד החקלאות, הוטרינר המחוזי הראשי, משרד הכלכלה, רשות ההגירה, כב”ה ובליווי פרקליטות מחוז ת”א( אזרחי) והיחידה לאכיפה אזרחית בפרקליטות המדינה.
מבצע משטרתי במשחטה באור יהודה

 

בהמשך יגובשו נגד בעלי המקום כתבי אישום בגין ניהול עסק בניגוד להיתרים וכן בקשה לצו סגירה. כמו כן, גופי האכיפה הנוספים יגישו אף הם כתבי אישום בתחומי אחריותם.
משחטה נשרפה באור יהודה, שבעה נפגעו קל
מבצע משטרתי במשחטה באור יהודה

“פעילות אכיפה משותפת הינה כלי אכיפה אפקטיבי בלחימה בתופעות הפשיעה המגוונות. אנו נמשיך בפעילות המשולבת על מנת להפסיק את העבירות ולהגן על האזרחים שומרי החוק”, כך נמסר מהמשטרה.
בשנת 2015 קבע בית המשפט כי בעלי המשחטה ישלמו 1.3 מיליון ש’ קנס למשחטת עופות שלא כדין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות