יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / שיא משתתפים במרוץ אור יהודה ה-6

שיא משתתפים במרוץ אור יהודה ה-6

במרוץ העממי לשני קילומטרים שנערך לזכרה של הדר כהן ז"ל השתתפו אלפי תלמידים ותושבים. ראש העיר, ליאת שוחט: "אור יהודה היא עיר של ספורט. זו חוויה לקיים בעירנו מרוץ כזה"

מירוץ אור יהודה

מרוץ אור יהודה נערך בפעם השישית ביום שישי האחרון בהשתתפות אלפי משתתפים שרצו בשלושה מקצים: עשרה קילומטר, חמישה קילומטר ושני קילומטר. החידוש לעומת השנים הקודמות הוא שהפעם המירוץ נערך עם תו תקן של איגוד האתלטיקה, כלומר המדידות והרישומים של הרצים במקצים התחרותיים (10 ו-5 קילומטר) נרשמים ומתועדים באופן רשמי. ואכן במירוץ הזה נרשם שיא של רצים – כ-800, שעברו בין רחובותיה של אור יהודה, ובעיקר קבעו שיאים אישיים בזכות המסלול השטוח שקיים בעיר.

לכתבות נוספות:
חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס מגיעה לבקעת אונו
חניכי הצופים תורמים לסיירת גולני
המרוץ, שהופק על ידי מחלקת הספורט במתנ”ס בראשות דיאגו לוונסון, יצא לדרך בשעה 7:00 בבוקר, כאשר ראש העיר, ליאת שוחט, בירכה את הרצים בדרך צלחה, ובתום הספירה לאחור יצא לדרך המקצה לחמישה קילומטרים. בדיוק עשר דקות לאחר מכן הזניקה שוחט גם את הרצים במרחק הכפול.
20180216_083212(0)

בשעה 8:30 יצא לדרך המקצה השלישי והאחרון – המקצה העממי לשני קילומטרים לזכרה של הדר כהן ז”ל, לוחמת מג”ב שנהרגה לפני כשנתיים בשער שכם. משפחתה של הדר, אביה עופר, אמה סיגל, ואחיה מור וירין, הגיעו למרוץ כשהם לבושים בחולצות שעליהן תמונתה של הדר. כמו כן, פלוגת הדר, שקרויה על שמה, השתתפה אף היא באירוע המרגש כאשר החיילים רצו לזכרה. עופר אביה התכבד בהזנקת המקצה.
מירוץ אור יהודה

מיד לאחר סיום המרוץ, התכנסו הרצים ברחבת היכל הספורט לטקס הסיום שבו הוענקו הגביעים לזוכים. איתמר אלסטר השאיר אבק למתחרים שלו בעשרה קילומטרים כשסיים ראשון עם תוצאה יפה של 31:38.17 דקות, למעלה משלוש דקות לפני לירן פז שהגיע שני וברהן בלטה שסיים שלישי. אצל הנשים, אור יהודה התכבדה בהשתתפותה של אלופת מרתון טבריה, הגר כנעני, שסיימה ראשונה את המרוץ עם 37:17.18 דקות וסיימה לפני אלה פינוס-ישרים שהגיעה שנייה ואתי איינר שסיימה שלישית.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


במקצה לחמישה קילומטרים, דורון כספי סיים ראשון עם 16:50.65 דקות, והגיע לקו הסיום לפני בר הלמן (שני) ואדיר כהן (שלישי). במקצה המקביל לנשים, אזאוונט טקה סיימה ראשונה עם 18:40.91 דקות, והקדימה את רוני כהן השנייה ונטע אבניאון השלישית.

מירוץ אור יהודה

ראש העיר, ליאת שוחט, סיכמה את המרוץ, כשציינה: “אור יהודה היא עיר של ספורט, ואנו משקיעים משאבים רבים וגם רואים הישגים במגוון ענפי הספורט. המרוץ הזה מוסיף מכובדות רבה לעיר שלנו והופך אותה באופן רשמי לעיר ספורטיבית שחיה ונושמת ספורט. זו חוויה לקיים בעירנו מרוץ כזה, ואין דבר מרגש יותר מאשר לארח כאן מדי שנה את משפחתה של הדר כהן ולראות את אלפי הרצים רצים לזכרה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות