יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / אור יהודה / שלל מדליות למתעמלות מאור יהודה

שלל מדליות למתעמלות מאור יהודה

הפועל אור יהודה בהתעמלות אומנותית חזרה מאליפות ישראל, עם מדליות רבות. איה קוואמרה סיימה במקום הראשון, מיכל אמינוב ביידר, יסמין בבייב, רותם נורי, גיל עידו, מעיין מוסקוביץ' וענבל לביא כיכבו גם הן

בנות הפועל אור יהודה בהתעמלות אומנותית כיכבו באליפות ישראל

שחקניות הפועל אור יהודה בהתעמלות אומנותית חזרה מאליפות ישראל שנערכה בסוף השבוע האחרון בחולון עם שלל מדליות. המתעמלות שעובדות קשה במהלך כל השנה תחת ניהולה של הספורטאית האולימפית לשעבר אלונה קנטור דבורניצ’נקו בלטו בשלל הגילאים והקטגוריות והביאו הרבה כבוד לעיר.
בנות הפועל אור יהודה בהתעמלות אומנותית כיכבו באליפות ישראל
איה קוואמרה סיימה במקום הראשון בתרגיל הכדור, במקום השני בתרגיל האלות והגיעה למקום השלישי הכללי. מיכל אמינוב ביידר השיגה את מדליית הארד בתרגיל הכדור. יסמין בבייב השיגה גם היא את מדליית הארד בתרגיל הכדור. רותם נורי השיגה את מדליית הארד בתרגיל האלות, גיל עידו סיימה רביעית כללי בתרגילי החישוק והאלות. מעיין מוסקוביץ’ סיימה במקום השישי הכללי וענבל לביא סיימה במקום ה-11 בתרגיל החופשי.
בנות הפועל אור יהודה בהתעמלות אומנותית כיכבו באליפות ישראל

אלונה קנטור דבורניצ’נקו, המנהלת המקצועית של הפועל אור יהודה, מציינת בסיפוק רב: “בנות הנבחרת העניקו גאווה אמיתית לעיר אור יהודה ולענף המדהים שלנו. אני שמחה שהפועל אור יהודה הוכיחה שהיא על המפה. כעת אנו מתכוננות לאליפות ישראל הקבוצתית שתתקיים בהדר יוסף ולקראת התחרות הגדולה בבולגריה שתיערך לאחר מכן”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות