יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / שמונה תלמידים מאור יהודה ישתתפו בתחרות הכותבים הצעירים הארצית

שמונה תלמידים מאור יהודה ישתתפו בתחרות הכותבים הצעירים הארצית

התלמידים, שלומדים בבית הספר היסודי סעדיה גאון, זכו בשבוע שעבר בתחרות הבית ספרית. כל אחד מהם יציג את הסיפור הקצר שכתב בתחרות הגמר הארצית שתתקיים ביום רביעי הבא

שמונת הנציגים של בית הספר סעדיה גאון בתחרות הכותבים הצעירים הארצית. צילום: המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך
שמונת הנציגים של בית הספר סעדיה גאון בתחרות הכותבים הצעירים הארצית. צילום: המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך

סיפורים שכתבו שמונה תלמידים מבית הספר היסודי סעדיה גאון באור יהודה יתמודדו בגמר תחרות הכותבים הצעירים הארצית ביום רביעי הבא (9.6). זוכי התחרות הבית ספרית הם: תלמידי שכבת ג’ – מורי צאיג עם הסיפור ‘פורים שמח’ ונגה שבתאי עם הסיפור ‘החסד’; תלמידי שכבת ד’ – אלישע שוורצבוים שכתב את ‘מגילת בית המקדש’ וטליה ששר שכתבה את ‘התגברתי והרווחתי’. תלמידי שכבת ה’ –  אליה ואזנר עם הסיפור ‘האוצר’, שחר יילאו עם הסיפור ‘האח הגדול’; ותלמידי שכבת ו’ – עטרה כהן שכתבה את ‘אבנים שרואות הכל’ ומבשר סיטבון עם הסיפור ‘יומן קורונה’. טקס הענקת התעודות לכותבים המצטיינים של בית הספר התקיים בשבוע שעבר במעמד מנהלת בית הספר ענת ברקוביץ. בשנה שעברה זכו תלמידים מבית הספר שהשתתפו בתחרות הארצית במקום הראשון לכיתות ה’ ובמקום השלישי לכיתות ו’.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


תחרות הכותבים הצעירים הארצית מתקיימת מדי שנה על ידי המרכז הישראלי לחדשנות, בהנחיית כוכב הילדים טל מוסרי ובהשתתפות כותבים צעירים מעשרות בתי ספר ברחבי הארץ. במסגרת התחרות, המיועדת לתלמידים מכיתות ג’-ו’, כותבים עשרות ילדים מכל שכבה סיפור קצר פרי דמיונם, המהווה אחת מנקודות השיא בתוכנית הייחודית לכישורי שפה שמפעיל המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך בבית הספר. הפרסים מוענקים לזוכים בארבע קטגוריות גיל (ג’-ו’) מתוך למעלה  מ-5,000 סיפורים. חלק מהסיפורים המצטיינים של השנים האחרונות ראו אור לאחרונה במסגרת ספר הילדים המיוחד ‘סיפורים במרכז’ בהוצאת ‘ידיעות ספרים’ והוצאת ‘טל מאי’ ובשיתוף המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך. השנה יתקיים אירוע הגמר של התחרות באשקלון, לאות הזדהות עם ילדי הדרום לאחר מבצע “שומר החומות” ויוענק בו פרס מפעל חיים לסופר הילדים האהוב שלמה אבס.

המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך מפעיל תוכנית לפיתוח כישורי שפה ולמצוינות בחינוך בעשרות בתי ספר ברחבי הארץ, ובמסגרתה משתנה כל שיטת ההוראה בכיתות וניתן דגש מיוחד על יחס אישי לכל תלמיד וחיזוק לכישורי השפה (קריאה, כתיבה ודיבור) ככלי לשיפור ההישגים בכל מקצועות הלימוד ויחד עם הצוות החינוכי בבית הספר מגיעים התלמידים להישגים משמעותיים.

מנכ”ל המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך דן פוטרמן אומר: “בית הספר סעדיה גאון הוא דוגמא מצוינת להשפעה של תהליך חינוכי ארוך טווח על קהילת בית הספר כולה, שהביא לבחירת זוכים מצטיינים מכל שכבה. אנחנו מאחלים להם הצלחה בגמר התחרות הארצית. התהליך שאנחנו עוברים יחד עם בית הספר והצוות, מהווה הוכחה שפיתוח מצוינות חינוכית והשקעה בכישורי שפה מחזקים גם את הביטחון של התלמידים וגם את היכולת שלהם להצליח ולהצטיין”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות