יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / תושב אור יהודה נעצר בחשד לעבירות פדופיליה ברשת

תושב אור יהודה נעצר בחשד לעבירות פדופיליה ברשת

המשטרה חשפה פרשיית מין חמורה, במסגרתה עצרה תושב אור יהודה בחשד לעבירות פדופילה ברשת, תוך ניסיון להביא קטינים לעסוק בזנות

אילוסטרציה. canva
אילוסטרציה. canva

לפני כשבועיים היחידה המרכזית במחוז ת”א פתחה בחקירה מורכבת, המתמקדת בחשד לביצוע עבירות מין כלפי קטינים באמצעות הרשת ע”י תושב אור יהודה בשנות ה – 30 לחייו, כאשר עפ”י החשד יצר קשר עם קטינים ברשת והציע להם כסף וטובות הנאה נוספות בתמורה לביצוע אקטים מיניים, לרבות הצעה שישמשו כ”נערי ליווי” בבית מלון תמורת תשלום.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ראשיתה של הפרשיה כאמור לפני כשבועיים, עם קבלת דיווח מיחידת מאור (מוקד 105) בדבר החשדות, כאשר עם התקדמות החקירה עלה כי החשוד איתר תחילה את הקטינים באמצעות קבוצות ברשת הטלגרם, דוגמת “מחפשי עבודה” , “דתיים חוטאים” וכיו’ והציע להם בפניה אישית הצעות מין שונות, ובכלל זה בקשה שיגיעו אליו למלון ואף יענגו גברים אחרים תמורת תשלום וכיו’.

בתוך כך, בלשי ימ”ר ת”א עצרו את החשוד בביתו, לצד חיפוש ותפיסת מספר אמצעי תקשורת שהיו ברשותו, כגון: טאבלטים, טלפונים ניידים וכרטיסי סים שהועברו להמשך מיצוי ראיות וכן נתפסו חומרי מדיה המכילים תוכן פדופילי.

בהתאם לממצאי החקירה, חוקרי הימ”ר עצרו את החשוד לחקירה והאריכו את מעצרו בבימ”ש השלום ת”א, אשר הטיל בשלב זה איסור פרסום על זהותו לבקשת הסנגור. החקירה נמשכת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות