יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / אור יהודה: מירב שקד מונתה למנהלת החטיבה העליונה יובלים

אור יהודה: מירב שקד מונתה למנהלת החטיבה העליונה יובלים

שקד, ששימשה בשנים האחרונות כמנהלת וכסגנית בתיכון אורט לילינטל רמלה, תחליף בתפקיד את מזל שרעבי שתנהל את חטיבת רמון. שקד: "את מלאכת החינוך יש לעשות בהרבה אהבה, כבוד וסבלנות. מגיעה בתשוקה גדולה לעשייה"

עיריית אור יהודה עיצוב ללא שם – 2022-07-17T094344.417
צילום פרטי

מירב שקד מונתה בשבוע שעבר למנהלת החטיבה העליונה של יובלים ותחליף בתפקיד את מזל שרעבי, שתנהל החל מהשנה הקרובה את חטיבת רמון. שקד עבדה בתיכון אורט לילינטל רמלה ומילאה תפקידים רבים, תחילה כמורה, מחנכת ורכזת שכבה ולאחר מכן כסגנית מנהלת וכמנהלת במינוי זמני, כשאת כולם היא עשתה בהצלחה מרובה. במהלך עבודתה היא קידמה בבית ספרה תוכניות מצויינות שזכו להצלחה. שקד היא בעלת ניסיון רב מוכח והובילה את תלמידיה להישגים גבוהים בבגרויות ובתכניות חברתיות ערכיות כאחד.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


שקד נמצאת בימים הקרובים בתהליכי חפיפה מול שרעבי והחל ממחצית חודש אוגוסט תיפגש עם צוותי בית הספר כשהיא תעבוד לצידם של מנהל הקריה השש שנתית, ד”ר נתי ברק, ומנהלת חט”ב יובלים, רוית דאי.

עם מינויה אמרה שקד: “זו זכות גדולה עבורי להשתלב בקריית החינוך יובלים באור יהודה. לתפיסתי, את מלאכת החינוך יש לעשות בהרבה אהבה, כבוד וסבלנות. אני מגיעה לעבודת החינוך בתשוקה גדולה לעשייה ולקידום תהליכים חינוכיים מתוך אמונה ומוטיבציה פנימית משמעותית לעשייה חינוכית. אני מאמינה בקידום תחושת המסוגלות והמצויינות אצל התלמידים והצוות החינוכי תוך העצמת החוזקות והערכים לאהבת האדם, כבוד האדם, שיוויון הזדמנויות והדדיות.

“כאנשי חינוך מוטלת עלינו המשימה לטפח את דור העתיד של מדינת ישראל להקנות לו מיומנויות וידע לעודד יזמות חדשנות ומצויינות”, מוסיפה שקד. “בטוחה אני כי בשיתוף פעולה של כל הגורמים – משרד החינוך, אגף החינוך בעיר, הצוות החינוכי של בית הספר, ההורים והתלמידים נעמוד במשימה בהצלחה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות