שבת , מאי 18 2024
דף הבית / אור יהודה עצרה ל-100 דקות לאות הזדהות עם החטופים

אור יהודה עצרה ל-100 דקות לאות הזדהות עם החטופים

במלאת 100 ימים למלחמת חרבות ברזל, הצטרפה עיריית אור יהודה לרשויות רבות לשביתה בת 100 דקות וקיימה עצרת בהשתתפותה של אורית, אימו של אלמוג מאיר ג'אן, תושב העיר שחטוף בעזה, שריגשה את הנוכחים וקראה להחזיר מיד את כולם הביתה

עצרת 100 ימים באור יהודה. צילום: סטודיו ישראל
עצרת 100 ימים באור יהודה. צילום: סטודיו ישראל

עובדי עיריית אור יהודה קיימו עצרת מיוחדת בבניין העירייה המרכזי בשד’ אליהו סעדון במלאת 100 ימים למלחמת חרבות ברזל, לאות הזדהות עם משפחות החטופים.

תחת הסיסמה 100 ימים בגיהינום, עובדי העירייה, “נפגשים” והחברה הכלכלית עצרו היום ל-100 דקות, דקה על כל יום שאחינו ואחיותינו מוחזקים בעזה במנהרות החמאס.

עצרת 100 ימים באור יהודה. צילום: סטודיו ישראל
עצרת 100 ימים באור יהודה. צילום: סטודיו ישראל

בעצרת בהשתתפות ראש העיר, ליאת שוחט, עובדי העירייה ותושבים ובנוכחות אורית, אימו של החטוף תושב העיר, אלמוג מאיר ג’אן, הוקראו שמותיהם של 136 הילדים, הנשים, הגברים והחיילים החטופים המוחזקים בשבי בעזה.

אורית סיפרה בבכי מר את סיפור חטיפתו של אלמוג מהמסיבה ברעים וקראה בקול נשבר לממשלת ישראל לעשות הכול כדי להשיב את בנה ואת שאר החטופים הביתה עכשיו.

עצרת 100 ימים באור יהודה. צילום: סטודיו ישראלגיל ממון, מנכ”ל העירייה, שיתף את עדותה של דניאל אלוני שחזרה בעסקת החטופים על תנאי השבי האכזריים והקשים.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


גיל טייכמן, היקל”ר של אור יהודה שמתגורר בעוטף עזה, סיפר על התחושות הקשות שלו כתושב העוטף אחרי ה-7 באוקטובר.

החזן רפאל חיון קרא את “שיר המעלות” ונשא תפילה להחזרת החטופים ולרפואת החיילים והפצועים.

העצרת נחתמה בשירת התקווה.

מכתבים שהודבקו בפתח הבתים של בני המשפחה כדי לחזק אותם. צילום: “נפגשים” מרכזים קהילתיים
מכתבים שהודבקו בפתח הבתים של בני המשפחה כדי לחזק אותם. צילום: “נפגשים” מרכזים קהילתיים

תמונתו של החטוף, אלמוג מאיר ג’אן, מוקרנת על המסכים ברחבי העיר מאז היוודע המידע על חטיפתו, כמו כן על שילוט החוצות בכניסות לעיר.

קהילת אור יהודה ממשיכה לתמוך במשפחתו ודואגת לשלל מחוות עבורם.

תלמידי הצהרונים ב”נפגשים”, בנות החוגים ולהקות המחול ותלמידי בית הספר האשל מלוס אנג׳לס כתבו מכתבים שהודבקו בפתח הבתים של בני המשפחה כדי לחזק אותם ולעטוף אותם באהבה, ואימהות למען עומריקי דאגו למגשי פירות.

אולי יעניין אותך גם:הולכת רגל נפגעה מרכב בשדרות מרדכי בן פורת באור יהודה- מצבה בינוניהיום בשעה 11:00 המדינה עצרה ל-100 דקות“בית להילחם” להקות צה”ל בשיר לציון 100 ימי מלחמההורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 14.1.2024-20.1.2024

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בבסיס תל השומר. צילום: כיבוי אש

השריפה בתה”ש: מסקנות חוקר הדליקות הועברו למשטרה, והשמועות מתפשטות כאש בשדה קוצים

תפריט נגישות