יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / אור יהודה / בפעם ה 12: טורניר הקט-רגל “מונדיאל אור יהודה” יצא לדרך

בפעם ה 12: טורניר הקט-רגל “מונדיאל אור יהודה” יצא לדרך

רגע אחרי שהמונדיאל הגדול ברוסיה הסתיים, באור יהודה החל מונדיאל משלו עם טורניר הקט-רגל המסורתי שמתקיים זו השנה ה-12, כשהפעם הוא זכה לכותרת "מונדיאל אור יהודה 2018"

תמונות: וידאו אקשן
תמונות: וידאו אקשן
זו השנה ה-12 שהטורניר מתקיים בעיר, כאשר במעמד הגמר ניצחה קבוצה מבת ים 2:3 בפנדלים יריבה מתל אביב. קדם למשחק קיום משחקונים בין הקבוצות הוותיקות בעיר. מנשה משיח, שופט ליגת העל, שפט את משחק הגמר. למעלה מ-140 שחקנים שהגיעו מ-16 קבוצות התחרו על התואר הנכסף במשך כשבועיים, כאשר בשיאו של הטורניר ניצחה קבוצת עזרא מת”א את קבוצת פואבלו מבת ים 2:3 בפנדלים לאחר 3:3 בתום הזמן החוקי. את הטורניר הוביל כמו בכל שנה מנשה חן ממחלקת הספורט.

לכתבות נוספות:
אור יהודה פינת איטליה: דון ויטו מפתיעה עם תפריט חדש
גולדשטיין מציג: מתכון כנפי עוף במרינדת לימון ועשבים


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

תמונות: וידאו אקשן
תמונות: וידאו אקשן

 קדם למשחק הגמר משחקונים בין הקבוצות הוותיקות בעיר, כשבסיום המשחק חולקו על ידי ראש העיר ליאת שוחט, מנכ”ל העירייה, עופר תודר, מנהל מחלקת הספורט, דיאגו לוונסון ומנשה חן הגביעים למשתתפים. את משחק הגמר ניהל מנשה משיח, שופט בכיר מליגת העל, ששפט גם במהלך הטורניר, כמו גם קובי בוחבוט, ששופט בליגה השנייה.


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים –אונו News – אונו ניוז
רוצים להגיב לכתבה הכנסו לקבוצה – אונו  NEWS  – אתר החדשות של בקעת אונו

ליאת שוחט, ראש העיר, בירכה את השחקנים וציינה: “האירוע הזה כבר הפך למסורת, ואנו מברכים על קיומו של הטורניר מדי שנה. ישר כוח למנשה חן שמגייס מדי שנה את הקבוצות ודואג להרים כאן טורניר לתפארת. אנו נמשיך לקדם את נושא הספורט בעיר מתוך התפיסה שבסופו של דבר הספורט הוא דרך חיים ויש לטפח אותו כדי להגיע להישגים ולחנך למצוינות”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות