יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / הסטארטאפסטים מאור יהודה

הסטארטאפסטים מאור יהודה

בני נוער מאור יהודה לקחו חלק בתחרות ארצית של יזמים צעירים וחזרו עם שלל פרסים על פיתוחים וחידושים שהמציאו

חניכי יוניסטרים הצטיינו בתחרות "יזם השנה"

עשרות סטארט-אפים של בני נוער מ-50 יישובים ברחבי הארץ ומכל המגזרים בישראל התחרו בשבוע שעבר על התואר “יזם השנה” של עמותת יוניסטרים, אירוע שנערך בהיכל התרבות תל אביב הפעילות של חניכי יוניסטרים באור יהודה מתקיימת כחלק משיתוף הפעולה של העמותה עם העירייה ומחלקת הנוער במתנ”ס בראשות יסף זית. במסגרת התחרות, חניכי אור יהודה שנה ב’ זכו במקום השלישי במסגרת קטגוריית “סטארט אפ מצטיין”. החניכים פיתחו מכשיר חדשני בשם smellup שמפיץ מולקולות ריח טבעיות לאוויר, כמו מנטול, רוזמרין ולימון, שהוכחו כמעוררות, כל זאת מספר דקות לפני צלצול השעון המעורר. בדרך זו, המשתמש קם רענן יותר בדרך קלה יותר, ומגיע לרמת תפקוד גבוהה מהר יותר.
חניכי יוניסטרים הצטיינו בתחרות "יזם השנה"
חניכי שנה ג’  הצטיינו בתחרות כאשר הם זכו בציון לשבח. החניכים פיתחו אביזר חדשני ואופנתי בשם key safe עבור הסמארטפון המונע גניבה, שבירה ואבדה של המכשיר. האביזר מתלבש על כיס המכנס ומחובר בחוט שנמתח לסמארטפון בצורה נוחה וידידותית. חניכי שנה א’ שהשתתפו אף הם בתחרות יזמו כלי אחסון מודולרי המשנה את נפחו בהתאם לנפח המזון המוכנס אליו, ובדרך זו הוא חוסך מקום יקר וכסף רב. מוצר נוסף שפותח על ידי חניכי שנה א’ הוא מושב נייד לאנשים בעלי קושי לקום ממצב ישיבה, כאשר המושב יגדיל את נפחו בעת השימוש ויגרום להתרוממות מלאה.
עמותת יוניסטרים פועלת במטרה להוביל לשינוי חברתי באמצעות מתן הזדמנות לבני נוער ולצעירים להקים חברות סטארט אפ ולהשתלבות בעולם העסקים. במסגרת תכנית יוניסטרים, בני הנוער מקימים ומנהלים חברת סטארט אפ על כל שלביה, החל מהקמת חברה ותהליך סיעור מוחות, דרך סקר שוק, תכנית עסקית, אב טיפוס, גיוס הון מול משקיעים, ייצור, שיווק ומכירה. את בני הנוער מלווים בהתנדבות מעל ל-3,000 אנשי עסקים המעבירים את הידע העסקי ממקור ראשון ומהווים עבורם מודל לחיקוי.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות