יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / יו”ר המחנה הציוני ב”שישי אקטואלי”: “הסקרים לא מטרידים אותי”

יו”ר המחנה הציוני ב”שישי אקטואלי”: “הסקרים לא מטרידים אותי”

בשישי האחרון נערך אירוע נוסף של 'שישי אקטואלי' באור יהודה בהשתתפות אבי גבאי, שציין: "אנחנו האלטרנטיבה היחידה שיש לנתניהו". גם עו"ד קובי סודרי, העיתונאית גאיה קורן והזמר המקומי מן יהל התארחו באירוע

שישי אקטואלי 

ביום שישי האחרון התקיים במשכן למוזיקה ולמחול באור יהודה האירוע השלישי של מיזם ‘שישי אקטואלי’, שמופק בשיתוף מחלקת הדוברות בעירייה ומחלקת פנאי וקהילה במתנ”סבאירוע כיבדו בנוכחותם ראש העיר ליאת שוחט ומנכ”ל העירייה עופר תודר. אביעד פוהורילס, מנחה האירוע, אירח את אבי גבאי, יו”ר המחנה הציוני, עו”ד קובי סודרי והכתבת והעיתונאית גאיה קורן, כל אחד בתחום עיסוקו. הזמר מן יהל, יליד העיר, הופיע במהלך האירוע עם שני שיריו שכתב והלחין ‘כשתחזור’ ו’להרגיש אותך צמוד’.

לכתבות נוספות:
השרה גמליאל: “דברי המפכ”ל – פרשת ווטרגייט הישראלית
“הפרלמנט” העירוני באור יהודה התארח אצל ראש העיר
שישי אקטואלי
יו”ר המחנה הציוני, אבי גבאי, נשאל באירוע על דעיכתה של מפלגתו בסקרים, וציין: “הסקרים לא מטרידים אותי. בשבוע האחרון לפני הבחירות יוצאים הרגשות ואנשים הולכים להצביע לפי הלב ולא לפי ההרגל. אנחנו האלטרנטיבה היחידה שיש לנתניהו. הציבור ברובו רוצה ראש ממשלה אחר, כולל ליכודניקים שאני פוגש”. על התקשורת ציין גבאי: “התקשורת מתעסקת רק בדבר אחד – נתניהו. אין משקל תקשורתי לעשייה ציבורית, ובטח שלא מסקרים את העשייה של האופוזיציה. לא משנה מה נעשה, נגיע לעמוד האחרון של העיתון”.
שישי אקטואלי

בהמשך עלה לדבר עו”ד קובי סודרי, שניסה להסביר את פשר המתקפה הציבורית והפוליטית על מערכת המשפט. סודרי טען כי לחברי הכנסת, שמחוקקים חוקים הקובעים את הנורמות הערכיות בחברה, השפעה רחבה על אמון הציבור, ומכאן תפקידם לגבות את מערכות החוק השונות וביניהן מערכת המשפט. אחריו עלתה לדבר העיתונאית והסופרת גאיה קורן שסיפרה לקהל על שיטת הטיפול שלה לסייע לאנשים גרושים ללמוד שפה חברתית שהסטטוס החדש שלהם מאלץ אותם לדעת אותה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות