יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / לאור יום: ניפצו זכוכית וגנבו רכב בשכונת נווה סביון באור יהודה

לאור יום: ניפצו זכוכית וגנבו רכב בשכונת נווה סביון באור יהודה

תושבת נווה סביון נחרדה לגלות כי רכבה נפרץ דקות ספורות לאחר שהחנתה אותו מתחת לביתה בסביבות השעה 17:00 בערב. "אני אם חד-הורית, אני מתה מפחד ממה שקורה בעיר", מספרת

פריצה לרכב. צילום אילוסטרציה canva
פריצה לרכב. צילום אילוסטרציה canva

עלייה מדאיגה לא רק בכמות גניבות הרכבים באור יהודה אלא גם בתעוזה של הגנבים. לפני מספר ימים פרסמה תושבת שכונת נווה סביון פוסט ובו מודיעה כי רכבה נגנב. “גנבו לי את הרכב בשעה 17:00 בערב מתחת לאף שלי, מה קורה פה בשכונה, איפה הביטחון שלנו?  מסתובבים בשכונה אנשים שלא צריכים להיות פה”, כתבה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ל’אונו ניוז’ סיפרה התושבת, אם חד הורית המתגוררת בשכונה כי היא לא מצליחה לישון בלילות מאז המקרה וחוששת מאוד להסתובב ברחוב שלה. “אפילו בבית אני לא מרגישה מוגנת, כי מפחדת שלא יפרצו לי לבית.

האוטו הזה זה הרכוש היחיד שהיה לי.”

מנתונים שפורסמו לאחרונה ע”י משטרת ישראל עולה כי ברבעון השני של שנת 2022 נרשמה עלייה של 40% לעומת הרבעון הקודם (21 ברבעון זה לעומת 15 בקודמו).

בסה”כ בשנת 2022 כולה נגנבו עד כה 36 כלי רכב. בשנת 2021 כולה נרשם מספר שיא של גניבות רכב בעיר ועמד על 111 מקרים. כולנו תקווה שהאמונים על הביטחון בעיר יצליחו למנוע הישנות של ה”הישג” הזה.

בנוסף נרשמה בעיר עליה תלולה במספר האירועים הקשורים לעבירות חניה לסוגיהן כגון הסגת גבול, חנייה במקום אסור וחסימת מעברים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

בחצי השנה הראשונה של שנת 2022 נרשמו 1330 אירועי עבירות חנייה והסגת גבול לעומת 810 בתקופה המקבילה בשנת 2021 (עלייה של 64%).

מעיריית אור יהודה נמסר בתגובה: “לצערנו הרב, תופעת גניבת רכבים התרחבה בשנתיים האחרונות ברחבי הארץ, ואור יהודה לא שונה בכך מערים אחרות. יחד עם זאת, יחידת השיטור העירוני ביצעה מספר תפיסות מוצלחות בזמן אמת שהביאו לסיכול אירועים אלו. עוד חשוב להדגיש כי שוטרי ופקחי היחידה מבצעים מבצעים לאיתור שוהים בלתי חוקיים על בסיס יומיומי. אנו קוראים לציבור לגלות ערנות ולעדכן את המוקד העירוני על כל אירוע חשוד”.

אולי יעניין אותך גם:

ראשוני: שריפה במבנה רב קומות באור יהודה

מחנות תל השומר משויכים מהיום לאור יהודה ולקריית אונו

עובד שפוטר ממסעדה ביהוד-מונוסון יפוצה בסך שלוש מאות אלף שקלים

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות