יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / אור יהודה / שתי תלמידות מאור יהודה בדרך לנבחרת ישראל

שתי תלמידות מאור יהודה בדרך לנבחרת ישראל

שיראל ז'נח ויסמין אסטנג'לוב, תלמידות יובלים זומנו לנבחרת ישראל לנערות בכדורעף, ובימים אלו הן שוהות עם הנבחרת בסלובקיה בטורניר הכנה לאליפות אירופה. תומר רוסיאנסקי, המנהל המקצועי: "הן מעניקות לנו הרבה מאוד גאווה"

שיראל ז'נח ויסמין אסטנג'לוב זומנו לנבחרת ישראל לנערות בכדורעף

שתי שחקניות אגודת ע.ל.ה אור יהודה בכדורעף, שיראל ז’נח ויסמין אסטנג’לוב, קיבלו לאחרונה זימון לנבחרת ישראל לנערות. מדובר בהישג יוצא דופן עבור הענף שהולך ומתפתח בעיר ופועל במסגרת המתנ”ס, ומסמן את ההתקדמות תחת הדרכתו של המאמן תומר רוסיאנסקי.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


התלמידות הצעירות מוכיחות השנה כי הן עשו כברת דרך מבחינת ההתקדמות האישית שלהן. ז’נח סיימה את לימודיה בכיתה ח’, גובהה 1.80 מ’ והיא משחקת בתפקיד “קבלנית”, כאשר בשנה האחרונה היא החלה ללמוד ולהתאמן באקדמיה לכדורעף בווינגייט, ועוד קודם לכן היא למדה בכיתת הספורט של יובלים באור יהודה. אסטנג’לוב סיימה אף היא כיתה ח’ ביובלים אור יהודה, גובהה 1.84 מ’ והיא משחקת בתפקיד “חוסמת אמצע”. היא מתאמנת ומשחקת בכיתת הספורט של יובלים ובע.ל.ה אור יהודה בכדורעף.

בימים אלו הן נמצאות בסלובקיה שם הן נוטלות חלק בטורניר ההכנה הראשון כחלק מהכנות הנבחרת למוקדמות אליפות אירופה שיערכו בינואר 2018. השתיים הן שחקניות מובילות בנבחרת הנערות של ישראל עד גיל 16.

תומר רוסיאנסקי, המנהל המקצועי של הענף באור יהודה, מציין בגאווה: “אני מאמין מאוד בבנות ומסייע להן ככל יכולתי על מנת שהן יוכלו לממש את הפוטנציאל שלהן בכדורעף. אני בטוח שאם הן ירצו בכך וימשיכו לעבוד קשה, הן יובלו להשתלב בעתיד בליגות הבכירות של ישראל ובנבחרות הבוגרות. ההצלחה של הבנות היא גאווה גדולה מאוד עבורי כמאמן שלהם וכמי שמוביל את הכדורעף בעיר, ואני בטוח שגם עבור כל שחקניות הכדורעף בעיר, לכיתת הספורט ביובלים, לאנשי צוות הספורט בעיר ולתושבי אור יהודה. כולי תקווה שבשנה הבאה שתיהן יעזרו לקבוצת הנוער של ע.ל.ה אור יהודה להעפיל לליגת העל לנוער החזקה בכדורעף, ואני מאחל להן באהבה המון הצלחה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מים אילוסטרציה

מי שיקמה: הודעה מחברת מקורות על שינוי בתמהיל המים

תפריט נגישות