יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / צפו – מאות השתתפו בתחרות רכבים מחתרתית באור יהודה

צפו – מאות השתתפו בתחרות רכבים מחתרתית באור יהודה

"לא מפחדים מהקורונה" - מאות צעירים הגיעו ביום שישי אחר הצהרים, לאזור התעשייה של אור יהודה למפגש מחתרתי של תחרויות רכבים ואופנוענים מסוכנים. בניגוד להנחיות משרד הבריאות, הצעירים ללא מסיכות. עשרות מצלמות האבטחה של העירייה לא הצליחו להתריע על התכנסות הענקית

תחרות אופנועים באור יהודה

צפו – הפקרות בכבישים באור יהודה, עשרות כלי רכב לקחו חלק בתחרויות לא חוקיות בלב אזור התעשייה של אור יהודה לעיני מאות צופים נלהבים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ניידת משטרה שהגיעה במקרה למקום נהדפה על ידי מאות הצעירים. התחרויות הלא חוקיות באזור התעשייה באור יהודה הפכו לשיגרה בימי שישי אחר הצהרים והופסקו רק בחודשי הקורונה וכעת חזרו שוב.

לצד הדיווחים על עלייה בקצב הנדבקים בארץ ובאור יהודה בפרט, אנו חושפים לראשונה, צילומים מטרידים מכינוס של מאות צעירים אשר הגיעו ביום שישי אחר הצהרים לפעילות מוטרית לא חוקית. מאות הצעירים היו ללא מסיכות או ציוד מגן והתכנסו בניגוד לנהלים.

מדובר בכינוסים שנערכו גם בעבר, לפני שלושה חודשים, טרום התפרצות הקורונה ערכה המשטרה פעילות אכיפה משמעותית והצליחה לקנוס ולפזר את הפעילות הלא חוקית.

אך בשישי האחרון, למרות עשרות מצלמות האבטחה אשר פזורות ברחבי אור יהודה לא הצליחו להתריע על ההתכנסות ההמונית באזור התעשייה, כאשר מאות צעירים, מריעים לכלי רכב משופרים אשר נוסעים במהירות גבוהות לצד קהל הצופים, אופנועים מבצעים פעלולים מסוכנים. והכל לעיני השוטרים המקומיים שהגיעו במקרה למקום, תוך זלזול מופגן באנשי החוק.

יש מי שיצטרך בעיריית אור יהודה לתת דין וחשבון כיצד לא התריעו בפני המשטרה על ההתכנסות ההמונית.

רק כעבור מספר שעות הצליחו להגיע כוחות משטרה גדולים יותר וחסמו את הרכב וניסו לפזר את ההתקהלות.

מספר אחד הצעירים – מגיע לכאן כל מי שאוהב רכבים ואדרנלין, ימי שישי באזור התעשייה באור יהודה זה כבר מסורת, אין כאן משטרה זה אזור תעשייה עם כבישים טובים שאפשר לתפוס מהירות. אנחנו מתארגנים במחתרת וההזמנות עוברות אחד לשני בלי שהמשטרה תדע, כאשר מגיעים מאות אנשים אין למשטרה מה לעשות.

אנחנו אוהבים לנסוע מהר לא מפחדים מקורונה ואוהבים שיש לנו קהל. באור יהודה יש הרבה חב’רה שאוהבים ספורט מוטרי, הגיע הזמן שהעירייה תסגור לנו את האזור שנוכל לנסוע חופשי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

3 תגובות

  1. מה קנסות תתחילו להכניס לכלא כבר אנשים כבר איבדו רתיעה מהמשטרה שלא זזה !

  2. מה שמעניין אתכם זה הקורונה …
    ואני שואל היכן משטרת ישראל ?

    קיצר פשיטת רגל חברתית מקצה אל קצה .

    תאכלו את החרא שלכם , זה מה שיש לי לומר .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות