יום חמישי , מאי 2 2024
דף הבית / אור יהודה / העירייה פתחה פורום לקידום אמנים באור יהודה ובקעת אונו

העירייה פתחה פורום לקידום אמנים באור יהודה ובקעת אונו

יוזמה חדשה של היחידה לקידום עסקים בשיתוף המעוף: לאחרונה נערך מפגש הפתיחה של הפורום שנועד לסייע לאמנים לחשוף את יצירותיהם ולקדם אותן על ידי ליווי מקצועי ומסודר בתהליך שיימשך כשנה

פורום אמנים

היחידה לקידום עסקים בעיריית אור יהודה בשיתוף מעוף במשרד הכלכלה חנכו לאחרונה את הפורום לקידום אומנים של אור יהודה ובקעת אונו. במפגש הפתיחה החגיגי שנערך במרכז קזז לצעירים השתתפו 20 אומנים העוסקים במגוון רחב של תחומי אמנות וסוגי יצירה.

פורום אמנים

המפגש נפתח בדברי ברכה של אביה דרי, מנהלת היחידה לקידום עסקים בעיריית אור יהודה, ומיכל גליקסמן, מנהלת סניף מעוף ראשל”צ. במהלך המפגש נערכה היכרות בין כל האמנים המשתתפים, הצגת עבודות ויצירות שלהם, חשיפה של מבנה הפורום לאורך השנה וכתיבת חזון ומטרות שיושגו בתהליך.

 אור יהודה

פורום האומנים האזורי הוקם במטרה לסייע לאומנים לייצר רווחיות ממכירת היצירות או השירותים שלהם באמצעות שיווק ממוקד ומותאם, יצירת שיתופי פעולה עם אמנים אחרים ורכישת כלים ייעודיים נוספים. במהלך הפורום מתוכננים אירועי חשיפה של האומנים ויצירותיהם לקהל הרחב, תערוכות ואף הטמעת אומנות מקומית ברחבי העיר. מפגשי הפורום יתקיימו אחת לחודש לאורך שנה שלמה במטרה לייצר תהליך עומק משמעותי.

זוהי השנה הראשונה שבה מוקם באור יהודה פורום שמטרתו להוות בית לאמנים שיוכלו למצוא בו מענה לכל הצרכים המקצועיים שלהם, לצד היכרות וחשיפה לאומנים אחרים. להצטרפות לפורום האמנים של עיריית אור יהודה ובקעת אונו ניתן לפנות ליחידה לקידום עסקים בעיריית אור יהודה: 073-3388209.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשביל הנופלים קרדיט בשביל הנופלים (14)

בשביל הנופלים: לצעוד ולהכיר את הארץ דרך סיפור חייהם של הנופלים

תפריט נגישות