יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / אור יהודה: ליאת בן אבו מונתה לתפקיד מהנדסת העיר

אור יהודה: ליאת בן אבו מונתה לתפקיד מהנדסת העיר

בן אבו, ששימשה בשנה האחרונה כממלאת מקום מהנדס העיר, נבחרה פה אחד במועצת העיר לתפקיד. בן אבו: "אין לי ספק שבשילוב כל הגורמים יחד נקפיד על תכנון איכותי שיאפשר איכות חיים מיטבית באור יהודה"

ליאת בן אבו
ליאת בן אבו

ליאת בן אבו מונתה בשבוע שעבר לתפקיד מהנדסת העיר אור יהודה. מינויה של בן אבו אושר פה אחד על ידי חברי מועצת העיר. בן אבו שימשה בשנה האחרונה כממלאת מקום מהנדס העיר ועוד קודם לכן כמנהלת מחלקת רישוי בנייה בעירייה. בתפקידיה הקודמים, עבדה בן אבו בעיריית אשדוד במגוון תפקידים, ביניהם כמנהלת מדור במחלקת רישוי בנייה וכמנהלת תפעול הוועדה המקומית.

בן אבו היא בוגרת הפקולטה לאדריכלות בטכניון ובעלת תואר שני בהנדסה עירונית, אף הוא מהטכניון. לאחר מינויה ציינה: “אני מודה על האמון בי של ראש העיר ליאת שוחט וחברי מועצת העיר. אור יהודה עוברת תהליכים רבים של התחדשות בכל חלקי העיר, וניצבת בפני אתגרים רבים, כל זאת לצד הקמת שכונות ואזורי תעסוקה חדשים שישנו את פניה של העיר בשנים הקרובות, ואין לי ספק שבשילוב כל הגורמים יחד נקפיד על תכנון איכותי שיאפשר איכות חיים מיטבית באור יהודה”. 

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: “אני מברכת את ליאת בן אבו על מינויה לתפקיד מהנדסת העיר. אור יהודה הוכיחה את עצמה במגוון התפקידים שמילאה עד היום, ואין לי ספק שיחד עימה נצעיד את העיר לגבהים חדשים עם הקמתן של השכונות החדשות ומימוש הסכם הגג”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. אכן בחירה ראויה ועניינית בהצלחה .

  2. אכן בחירה ראויה ועניינית בהצלחה ליאת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות