יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / מרגש: גן הילדים ייקרא על שם החיילת הדר כהן ז”ל

מרגש: גן הילדים ייקרא על שם החיילת הדר כהן ז”ל

מנציחים את זכרה של הדר בגן ילדים חדש שהוקם בשכונת נווה רבין באור יהודה. אביה של הדר סיפר בהתרגשות:"זה מרגש אותנו מאוד. העיר וראש העיר ליאת שוחט מוקירים את המורשת של הדר וההנצחה מסייעת לנו להתמודד טוב יותר".

הוריה של הדר כהן עם ראש העיר אור יהודה הגברת ליאת שוחט. צילום - נטע מייסלוס
הוריה של הדר כהן עם ראש העיר אור יהודה הגברת ליאת שוחט. צילום - נטע מייסלוס

עיריית אור יהודה החליטה לקרוא גן ילדים על שמה של לוחמת מג”ב, הדר כהן ז”ל שנרצחה בשער שכם בירושלים כאשר הגנה בגופה על חברתה החיילתאת הבשורה קיבלו ההורים של הדר, סיגל ועופר, בשבוע האחרון מראש העיר, ליאת שוחט ביום השנה השלישי למותה.  

הגן הוקם בשנה האחרונה ונקרא ”גן סחלב” כאשר במהלך הקיץ הקרוב יוסב שמו ל”גן הדר”. במהלך השבוע האחרון התייצב עופר כהן, אביה של הדר, בגן ואף שתל לכבוד ט”ו בשבט שתילים יחד עם ראש העיר, ליאת שוחט, וילדי הגן. לצד הגן יוקם בנוסף ”מרכז הדר”, שהקמתו תחל בקרוב והוא ישמש כמרכז קהילתי-רוחני שיפעל לעידוד הגיוס המשמעותי לצה”ל ולשירות הלאומי.

משפחתה של הדר קיבלה בהתרגשות רבה את ההחלטה של העירייה לקרוא את גן הילדים על שמה של הדר, עליו הם יוכלו להשקיף ממרפסת ביתם. מעבר לכך, יתבצע חיבור בין המשפחה לילדי הגן במהלך כל שנת הלימודים. עופר כהן, אביה של הדר: “זה מאוד מרגש אותנו לשמוע על הכוונה לקרוא גן על שמה של הדר. אין ספק שהעיר אור יהודה וראש העיר ליאת שוחט מוקירים את המורשת של הדר וההנצחה שלה מסייעת לנו להתמודד טוב יותר עם מותה”.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: “הדר הייתה גיבורה, וככה הייתי רוצה שיזכרו אותה באור יהודה גם עוד עשרות שנים. הזיכרון של כולנו, בוודאי של המשפחה, טרי מאוד, והמקרה הטרגי הזה מרגיש לכולנו כאילו התרחש אתמול. אני רואה חשיבות רבה לכך שילדי ותלמידי העיר יכירו את המורשת שהדר השאירה מאחוריה ויתוודעו לסיפור הגבורה הקשה כל כך. שום דבר לא יכול להמתיק את הגלולה עבור המשפחה היקרה, אבל אנחנו עושים הכול כדי לחזק אותם ולהזכיר להם שאנחנו כאן”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות