יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / אור יהודה / אור יהודה למען העסקים בקטנים

אור יהודה למען העסקים בקטנים

היחידה שמוקמת בימים אלו חנכה קורס "יסודות העסק המצליח" לנשים בעלות עסקים באור יהודה. ראש העיר, ליאת שוחט, בירכה את המשתתפות: "הקורס הזה הוא הסנונית הראשונה המבטאת הלכה למעשה את החזון והמדיניות העירונית להוות גורם מסייע, מחזק ומפתח לכל העסקים הקטנים והבינוניים באור יהודה"

קורס לקידום עסקים
קורס לקידום עסקים

ביום ראשון שעבר התקיים במרכז קזז לצעירים מפגש הפתיחה של הקורס “יסודות העסק המצליח”, שהופק על ידי היחידה לקידום עסקים בעיריית אור יהודה המוקמת בימים אלו. בקורס משתתפות 31 נשים בעלות עסקים קטנים ובינוניים מהעיר המגיעות מתחומי עיסוק מגוונים.

ראש העיר, ליאת שוחט, פתחה את הקורס בהצגת החזון העירוני והצגת המטרות והיעדים של העירייה בכל הנוגע לקידום העסקים בתחומי העיר.

הקורס “יסודות העסק המצליח” בנוי מ-15 מפגשים שיתקיימו אחת לשבוע במרכז קזז לצעירים. המפגשים מועברים על ידי מרצים ומנחים מהשורה הראשונה, כאשר כל מפגש מתמקד בנושא אחר השייך לעולם העסקי: מיתוג, מכירות, שיווק במדיה, פרזנטציה אישית, ניהול פיננסי ועוד.

קורס לקידום עסקים
קורס לקידום עסקים

מטרת הקורס לספק למשתתפות כלים שיסייעו להן לפתח את העסק שלהן ולבסס את מעמדו בשוק כעסק מצליח, לצד יצירת רשת נטוורקינג חזקה שתייצר להן שיתופי פעולה, פלטפורמה להתייעצות ויתרון לגודל.

הקורס הוא אבן הדרך הראשונה שהניחה היחידה לקידום עסקים, המוקמת בימים אלו בעירייה, מתוך תפיסה עירונית הרואה בעסקים כגורם משמעותי והכרחי ליצירת מרקם חיים עירוני משגשג ותוסס. היחידה לקידום עסקים תהיה אמונה על פיתוח כלכלי עירוני בדגש על יצירה ושימור הקשר עם בעלי העסקים, יצירת אפשרויות צמיחה מגוונות לצד שירותים לקידום ופיתוח עסקי לבעלי העסקים בעיר.

בחודש הבא ייפתח קורס נוסף שייועד לכלל האוכלוסייה המעוניינת להקים עסק עצמאי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. קורס מקסים, תודה רבה לעירייה על היוזמה הברוכה, פשוט כיף גדול להיות בחברת הנשים הללו וללמוד מאנשי מקצוע בכירים. יישר כוח לליאת על היוזמה לפתח את התחום וכן לאביה ויסף היקרים המלווים את הקבוצה באופן אינטנסיבי ופתוחים וקשובים וחדורי עשייה למען הצלחת נשות הקורס. תודה רבה
    ממליצה בחום לכל מי שתרצה!!!! בטוח יהיה מחזור נוסף…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות