יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / אור יהודה – פגישה מרגשת עם החובש שהציל את חייו

אור יהודה – פגישה מרגשת עם החובש שהציל את חייו

אין כמעט אחד באור יהודה שלא מכיר את אבי יוסופוב, מתנדב באיחוד הצלה, אשר מגיע רכוב על אופנוע להציל חיים. השבוע ציפתה לו הפתעה גדולה מתחת לביתו.

אבי איחוד הצלה

מתנדבי איחוד הצלה, חובשים בהכשרתם. כבר רגילים לקפוץ בשישי בערב או באירועים משפחתיים לטובת הצלת חיים. אחד מהם הוא אבי יוסופבוב מאור יהודה, מורעל איחוד הצלה ואפילו בחצר ביתו יש אמבולנס צמוד בכוננות של 24 שעות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לפני מספר שבועות, בזמן שהגיע לטיפול שיניים, צפצף מכשיר המירס אותו נושאים מתנדבי איחוד הצלה, 24 שעות, על הצג הכריז המוקדן על מקרה של דום לב, שנמצא רחוב אחד ממנו.

אבי, כמובן לא חשב פעמיים, קפץ מהכיסא של רופא השיניים, וטס עם האופנוע שלו המצויד בציוד החייאה. במקום הוא פגש כבר חובשת מתנדבת שהחלה בפעולות החייאה.

במשך שעה הם ביצעו החייאה בגבר בן 50, הכוללים עיסוי לב אליהם מצטרפים צוות של ניידת טיפול נמרץ המצוידים בתרופות. רק לקראת אמצע ההחייאה אבי מבחין כי הוא מכיר את האדם ששוכב על הרצפה. זהו דוד, השכן של ההורים שלו ויחדיו הם מתפללים בבית הכנסת.

אבי איחוד הצלה

אבי כמציל חיים אמיתי נשאר ממוקד ולא נותן להסות דעת להפריע לו, ממשיכים בפעולות מצילות חיים. והשכן מפונה לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם.

לפני מספר ימים כאשר חזר אבי מעבודתו, כנהג משאית הובלות. חיכתה לו הפתעה מרגשת. דוד, אשר השתחרר מבית החולים בא אישית להודות לאבי על כך שהציל את חייו.

השניים התחבקו ארוכות ואבי סיכם –  “דוד היקר בן אדם מיוחד שתמשיך לחייך כל החיים, אמן”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות