יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / אור יהודה / אור יהודה שדרגה את אתר העירייה

אור יהודה שדרגה את אתר העירייה

אחרי תהליך אפיון מורכב והליכי פיתוח, השיקה העירייה את האתר החדש שמאפשר מענה מיטבי בשלושה פרמטרים מרכזיים: שקיפות, שירות ותרבות. בין השאר פותחו עשרות טפסים מקוונים שמאפשרים לתושבים לקבל שירות מהעירייה מבלי להגיע למשרדיה

אתר העירייה החדש
אתר העירייה החדש

עיריית אור יהודה שדרגה במהלך החודשים האחרונים את האתר המשמש את התושבים ובעלי העסקים. מדובר בשיאו של תהליך שכלל אפיון בהתאם לצרכים שזוהו כנדרשים וכן פיתוח מורכב שמאפשר מענה מהיר ומדויק לשימושים השונים הנדרשים, הן בסלולר והן באמצעות המחשב. יצוין כי האתר מונגש לאנשים עם מוגבלויות ומאפשר להם לגלוש בהתאם לצרכים שלהם.


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז
ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה


 במרכזו של האתר עומדים שלושה עמודים עיקריים: השקיפות במרכז, השירות במרכז והתרבות במרכז. מחלקת הדוברות בעירייה זיהתה כי אחד הנושאים העיקריים שמעניינים את תושבי העיר הוא לוח האירועים, ועל כן הוחלט לשכלל אותו ולהציג אותו בצורה פשוטה ונוחה.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה


בנוסף, פותחו עשרות טפסים מקוונים שמאפשרים לתושבים לקבל שירות מהעירייה מבלי הצורך להגיע למשרדיה, כאשר ניתן דגש למענה בנושאים כגון פיקוח וחנייה, חינוך, גיוס מתנדבים, רישוי עסקים, ועוד. גם על תחום השקיפות העירייה שמה דגש באמצעות הזנת תכנים שמאפשרים לתושבים לקבל את כל המידע שהם נדרשים, כולל תכניות עבודה שנתיות, מידע כלכלי על ניהול העירייה, פרוטוקולים, ועוד.

 עופר תודר, מנכ”ל העירייה: “אחד הנושאים שהעירייה שמה עליו דגש הוא מתן השירות לתושבים ובעלי העסקים בעיר, ובמיוחד שירות דיגיטלי, ואין ספק ששדרוג אתר העירייה יחד עם השקת האפליקציה שביצענו לפני כשנתיים מסייעים לתושב להישאר כל הזמן בעניינים ולדעת בכל רגע נתון על כל מה שקורה בעיר”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות