יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / אחרי דרמה מורטת עצבים: מ.כ. אור יהודה עלתה לליגה א’

אחרי דרמה מורטת עצבים: מ.כ. אור יהודה עלתה לליגה א’

קבוצת מ כ. אור יהודה עשתה את זה בגדול: הקבוצה שבמשך שנים מתמודדת בליגה ב' העפילה אתמול בערב לליגה א' וחזרה לליגה השלישית בישראל אחרי ניצחון ענק בפנדלים המשחק ההכרעה על שמשון תל אביב.

המשחק של אור יהודה
במשך כל העונה היו שתי הקבוצות צמודות זו לזו בראשות הטבלה, ואת העונה הסדירה הן סיימו עם שוויון מוחלט בנקודות. על פי כללי הליגה, במידה וזהו המצב בסיום העונה – הולכים למשחק מכריע על כל הקופה.

וואטסאפ אור יהודה


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


המשחק של אור יהודה

המשחק שנערך אתמול בראשון לציון היה ייצרי מאוד. שתי הקבוצות ידעו שהפסד עלול לסתום את הגולל על סיכוייהן להעפיל. אור יהודה סיפקה תצוגה בלתי רגילה של הקהל, כש-2,500 אוהדים לא הפסיקו לשיר ולתמוך בשחקנים שנאבקו באותה שעה על המגרש. ראש העיר, ליאת שוחט, שאוהדת את הקבוצה מאז שהייתה ילדה, הייתה מתוחה במשך 120 דקות.

המשחק של אור יהודה
אחרי מחצית ראשונה מאופסת, שמשון תל אביב עלתה רעבה למחצית השנייה והצליחה להבקיע את שער היתרון. אור יהודה התאוששה מההלם והצליחה לחזור עם שער שוויון עצמי ודרמטי מספר דקות לסיום.
המשחק של אור יהודה
בהארכה חיכו שתי הקבוצות בעיקר לפנדלים שהגיעו. הקהל המתוח התקשה להירגע אבל לשמחתה הרבה של אור יהודה היא הבקיעה 3 פנדלים בעוד שמשון החמיצה פעמיים, והוציאה את החגיגות לדרך.
המשחק של אור יהודה
המשחק של אור יהודה
המשחק של אור יהודה
יעקב טל, גיא פרץ, ליאת שוחט והשחקנים חגגו במשך דקות ארוכות עם שמפניות על הדשא, כשהקהל הריע מהיציע. בהמשך נערכו חגיגות מאולתרות ברחבת העירייה בהשתתפות האוהדים והשחקנים.
שוחט חגגה את הניצחוון וכתבה בדף הפייסבוק שלה  – ”עשינו את זה בענק! אחרי משחק מותח, מ.כ סוף סוף עשתה את זה ועלתה לליגה א’! אני גאה בקבוצה, במאמנים, באוהדים ובתושבים שהגיעו לראשון לציון לחזק ולתמוך, בצוות המקצועי שמלווה את הקבוצה וכמובן בעיר שלנו ! איזו גאווה, איזה כבוד. תרימו להם בלייק – מגיע להם”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות