יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / חזקות ביחד – אמהות למען אמהות

חזקות ביחד – אמהות למען אמהות

בשבוע שעבר נעךר סיום קורס פעילות קהילתיות של נשים שלמדו על התמודדות עם חסמים, מיפוי צרכים, הצגה עצמית, וכדומה. בין השאר הן הפיקו יום גיבוש לנשים בסטטוס כמו שלהן וקיימו ערב גיבוש עם הסטנדאפיסטית הדר לוי

אמהות עצמאיות

בשבוע שעבר נערך סיום קורס פעילות קהילתיות בקרב אימהות עצמאיות (חד הוריות). מדובר בקבוצה שפעלה במסגרת מרכז עוצמה הפועל באגף לשירותים חברתיים וקהילתיים ועוסק במיצוי זכויות, הקניית כלים להתנהלות כלכלית נבונה ובתחום התעסוקה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה


הקבוצה שהוקמה לפני כשנה וחצי כוללת נשים עצמאיות שהתכנסו כדי לקדם ולפתח מענים לאוכלוסיית נשים כדוגמתן בעיר. במסגרת העבודה הקבוצתית, 12 הנשים המשתתפות בקבוצה עברו קורס פעילות ולמדו תכנים כגון חוזקות של קבוצה, התמודדות עם חסמים, מיפוי צרכים, הצגה עצמית, ועוד.

 במהלך הקורס נערך על ידי המשתתפות מיפוי של צרכים בקרב האוכלוסייה וזאת על ידי מילוי ואיסוף של כ-100 שאלונים שעסקו בסוג הפעילויות הדרושות לאימהות עצמאיות. בהתאם לכך הופק יום גיבוש בחמי געש שאליו יצאו כ-50 נשים תושבות העיר. פעילות נוספת שהופקה הייתה ערב סיום הקורס שבו הוגשה ארוחת ערב והתקיימה הופעתה של הסטנדאפיסטית הדר לוי. את הקבוצה מלווה עו”ס שיר סופר ממרכז עוצמה. בחודשים הקרובים, אגב, יחל גיוס משתתפות לקבוצה נוספת שתיפתח.

 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סלון. צילום אילוסטרציה canva

ירידה במחירי השכירות באור יהודה

תפריט נגישות