יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / דובר צה”ל : אור יהודה במקום ה – 8 בארץ באחוזי הקצונה

דובר צה”ל : אור יהודה במקום ה – 8 בארץ באחוזי הקצונה

הרבה נחת הייתה השבוע באור יהודה כאשר פורסם כי 10.6 אחוז מהמתגייסים מאור יהודה פונים לקצונה, הרבה לפני ערים איכותיות רבות שעוטפות אותה. ראש העיר, ליאת שוחט: "נמשיך לעודד את הנושא של גיוס משמעותי. זו גאווה גדולה עבורנו"

חיילים

הרבה נחת ושמחה היו בשבוע שעבר באור יהודה, כאשר דובר צה”ל פרסם את נתוני הגיוס לשנת 2018, שמהם עולה כי בפעם הראשונה אור יהודה מצליחה להשתלב בעשירייה הראשונה בארץ כעיר מובילה בשיעורי קצונה לגברים. אור יהודה דורגה ברשימה היוקרתית במקום השמיני כאשר 10.6 אחוז מהמתגייסים פנו לקצונה, לפני ערים איכותיות רבות שעוטפות אותה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה


כידוע, אור יהודה נלחמת במשך שנים על התדמית שלה, ובין השאר פועלת במגוון דרכים כדי לעודד את נושא הגיוס לצה”ל ולשירות לאומי, ובעיקר לשירות משמעותי. בעיר מופעלות תכניות רבות באמצעות מחלקת הנוער העירונית והאגף לשירותים קהילתיים וחברתיים, כשגם בבתי הספר ניתן דגש לפעילות ערכית המעודדת את כל נושא הגיוס לצה”ל.


יעניין אותך גם –
עיריית אור יהודה תובעת את האסיר דוד יוסף
שכונת “בית בפארק” – כך ייראה בית הספר של הדור הבא


למרות הנתונים החיוביים, בעירייה מבינים שיש עוד דרך ארוכה לעבור כדי להעלות משמעותית את אחוזי הגיוס הכלליים לצה”ל. אחוזי הגיוס לגברים עומדים על 82.89 אחוז ואחוזי הגיוס לנשים עומדים על 60.3 אחוז. ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: “אנו רואים את נושא הגיוס לצה”ל ולשירות לאומי כמרכיב חשוב בכל הטיפול היסודי שלנו בתחום החינוך, ולכן אנו רואים בנתון שפורסם לגבי אחוזי הקצונה כבשורה שתסייע לנו להמשיך ולפעול להעלאת אחוזי הגיוס הכלליים. אני גאה בתושבי אור יהודה וגאה כמובן בחיילים ששומרים עלינו ונמשיך לעודד את הנושא של גיוס משמעותי”.

 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. אופן ההצגה הינו עיוות מציאות.
    כמות המתגייסים באור יהודה היא נמוכה משמעותית מערים רבות ואיכותיות שעוטפות אותה, ולכן הנתון הזה לא מעיד על מהומה.
    חשבון בסיסי פשוט- כשהמכנה (קרי מספר המתגייסים) גבוה יותר, השבר או האחוז הם קטנים יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות