יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / השוער האגדי של אור יהודה שובר שיא עולם

השוער האגדי של אור יהודה שובר שיא עולם

יצחק חייק, תושב סביון עומד לשבור שיא גינס ולזכות בתואר הנכסף - שוער ושחקן הכדורגל הפעיל הוותיק ביותר בכל הזמנים ומזמין את תושבי בקעת אונו לצפות בו.

עומד לשבור שיא עולם. יצחק חייק
עומד לשבור שיא עולם. יצחק חייק

”ראיתי ועברתי כבר הכל בחיי, אבל דווקא כעת גרוני נחנק מהתרגשות”. יצחק חייק, תושב סביון, בן 74 עומד לשבור שיא גינס ביום שישי הקרוב.

חייק הוא איש עסקים וסופר ישראלי ששימש בין השאר, כמנג’ר של קבוצת מכבי אור יהודה מליגה ג’ ושיחק כשוער בקבוצת אליצור יהוד. חייק, משמש כשוער מכבי אור יהודה ונחשב לשוער הוותיק ביותר בארץ ושיא הגינס שהוא עומד לשבר יוסיף לו תואר נוסף -”השוער הוותיק ביותר בעולם”.


אור יהודה



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


יצחק חייק נולד בעיראק, ובגיל 6 עלה עם משפחתו לישראל והגיע למעברה: ”בילדותי, כאשר שיחקנו כדורגל בין אוהלי המעברה, תמיד בחרתי לעמוד בשער וזינקתי לכל עבר כדי לעצור את כדור הסמרטוטים המאולתר שקראנו לו כדורגל”. מספר חייק, ”במכשיר הרדיו לא עניינו אותי מעלליהם של פלה, פושקש ובובי צ’רלטון, האגדות שלי היו יאשין וחודורוב.”

יצחק חייק בעברו

”בהמשך, התגאיתי לעמוד בשערה של קבוצת הפועל אור יהודה המיתולוגית, אשר אחי הקטן, שאול חייק, פרץ ממנה לצמרת הליגה הלאומית ולהתקפת נבחרת ישראל. לא חלף זמן וזכיתי להיות השוער (תחת לופא קדוש האגדי) של קבוצת הכח רמת גן בימי הזוהר שלה ועמה זכיתי בגביע המדינה בשנת 69/70”. מוסיף, ”והנה, מים רבים זרמו בים, עוד שבוע ימלאו לי 74 אביבים, ואני עדיין עומד בשער ומדי שבוע מתעופף לכדורי גובה, יוצא לקרנות ומנסה לבלום חלוצים בני עשרים ומשהו שדוהרים לכיווני, בחושבם כי קל להכניע את ה”סבא כסוף השיער”.

יצחק חייק הוא הבעלים של “חייק במות”, הספקית הגדולה בארץ לבמות ותפאורות לתיאטרון. אך גם העיסוק השוטף ב”חייק במות” לא הרגיע את האהבה האמיתית לכדור ולדשא. וכשהתקבלה השבוע ההודעה הרשמית על הגעת נציג גינס העולמית למשחק, חייק התמלא בהתרגשות.

השוער הוותיק בעולם

ביום שישי הקרוב יגיע נציג רשמי של חברת שיאי גינס העולמית, לאחר מעקב ובדיקות של 3 שנים, כדי לצפות בחייק מנסה לשבור את שיא העולם בתור שוער ושחקן הכדורגל הפעיל הוותיק ביותר בכל הזמנים.

”זה יקרה כשאעמוד בשערה של קבוצתי, מכבי עירוני אור יהודה, במשחק ליגה רשמי מול הפועל רמת ישראל, ובמידה ואסגור 90 דקות בשער (מה שעשיתי אגב לפני שבועיים מול פרדס כץ) – אוכתר כשיאן העולמי”.
סיפר חייק.

המשחק יתקיים ביום שישי, 5.4.19, בשעה 12:00, איצטדיון אור יהודה.
הכניסה חופשית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות