יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / אור יהודה / ועידת הנדל”ן באילת – “אור יהודה – מנסיגה לנסיקה”

ועידת הנדל”ן באילת – “אור יהודה – מנסיגה לנסיקה”

אור יהודה עמדה במוקד ועידת הנדל"ן של המרכז הבנייה הישראלי שהתקיימה בשבוע שעבר באילת. תחת הכותרת "אור יהודה – מנסיגה לנסיקה" נערך פאנל שבו נכחו כ-500 איש מתחום הנדל"ן שהתעניינו בשינויים שעוברים על העיר בעקבות החתימה על הסכם הגג

ועידת הנדלן אילת

תחת הכותרת “אור יהודה – מנסיגה לנסיקה” התקיים פאנל בנוכחות כ-500 איש מתחום הנדל”ן שהתעניינו בשינויים שעוברים על העיר בעקבות החתימה על הסכם הגג. 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ראש העיר, ליאת שוחט, התייחסה להתפתחות העיר, וציינה: “ההסכם באור יהודה מתבסס על אגרות והיטלי הפיתוח, כלומר להבדיל משאר הסכמי הגג, רשות מקרקעי ישראל העניקה לרשות עצמאות בניהול הפרויקטים והתזרים, וכך נוצרת מפת אינטרסים משותפת לטובת יישום מלא של התכניות. כדי להתגבר על מספר בעיות שהיו במחיר למשתכן בערים אחרות, ביקשתי לייצר רף תחתון לבינוי של יחידות הדיור במחיר למשתכן. אם בכל מקום אחר מתלוננים כיום על הבינוי הירוד, בשל המחירים הזולים, פה יצרנו תכנית בינוי מחייבת שהקבלן מחויב לעמוד בה למרות המחיר הזול שמקבל הצרכן”.

גידי בר אוריין, ליאת שוחט ועידת אילת לנדל"ן
ליאת שוחט וגידי בר אוריין בועידת אילת לנדל”ן

בפאנל השתתף גם האדריכל גידי בר אוריין, שאמון על תכנון שכונת ‘בית בפארק’ מצפון לכביש 461. במסגרת הוועידה אמר בר אוריין: “מפרט בינוי הוא כלי בידי הרשות המקומית כדי לייצר בינוי עשיר ואיכותי, ולא אמור לייקר את מחיר הדירה הסופי. העירייה בחנה פרויקטים אחרים של מחיר למשתכן והבינה שבמסגרת הישנה, כדי לחסוך עלויות, הקבלן בונה במפרט פחות ממינימום שלא מתאים לדיירים ולכן הרבה פורשים בדרך. מצאתי דרך להפוך את מחיר למשתכן לבניית יוקרה. נתתי שתי אפשרויות לחיפוי, שאחת מהן אמנם קצת מייקרת בכ־3% את העלויות, אבל זה משנה את פני השכונה לחלוטין, הרחק מהמראה האפרורי של המחיר למשתכן”.
ועידת הנדלן אילת

במהלך ימי הוועידה נפתח לעוברים ושבים “מתחם אור יהודה” שדימה את האופן שבו העיר הולכת להיראות ואיפשר למתעניינים הצצה לאופן שאליו אור יהודה צועדת. לא מעט אנשים עצרו כדי לשאול שאלות ולקבל מידע כחלק מהשיווק העתידי של מיליון מ”ר שטחי תעסוקה ומסחר.
בפאנל לקחו חלק, יורי גמרמן, מנהל אגף בכיר הנדסה ופיתוח תשתיות ברמ”י, טל וגנר מחברת אביב amcg שמפעילה את מנהלת ההתחדשות העירונית בעיר, וכן היועץ האסטרטגי ליאור חורב. את הפאנל הנחה העיתונאי עופר פטרסבורג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות