שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / חדשות חמות / זכו במכרז – 152 דירות באור יהודה

זכו במכרז – 152 דירות באור יהודה

חברת גשם למשתכן בע"מ זכתה במכרז לבניית 152 יחידות דיור ומתחם תעסוקה ומסחר בשכונת 'בית בפארק' באור יהודה בהיקף  של  כ - 800 מיליון ₪. המחיר לצרכן למ"ר במגורים במתכונת מחיר למשתכן יהיה נמוך ממחיר השוק ב 25%

גשם למשתכן - אור יהודה

בשבוע שעבר זכתה חברת גשם למשתכן בע”מ, שבבעלות שמגר ואקנין ויוסי מזרחי, במכרז רשות מקרקעי ישראל לבניית 152 יח’ מגורים במתכונת מחיר למשתכן, לצד מתחם של מסחר ותעסוקה עם זכויות בנייה של מעל 45,000 מ”ר. היקף ההשקעה בפרויקט נאמדת ב-600 מיליון ש”ח עם היקף הכנסות חזויות  של  מעל – 800 מיליון ₪ בשכונה החדשה בית בפארק באור יהודה. על פי תוצאות המכרז מחיר למטר דירה במחיר למשתכן יעמוד על 10,669 ש”ח למ”ר מחיר הנמוך ממחיר השוק ב – 25% .
לכתבות נוספות:
אושרו 1,900 דירות חדשות באור יהודה
שכונה חדשה באור יהודה


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הפרויקט באור יהודה ימוקם בשכונת ‘בית בפארק‘ הינה שכונה חדשה המתוכננת להבנות צפונית לכביש 461 ודרום מזרחית למחנה תל השומר. הפרויקט יכלול: 152 יח”ד מחיר למשתכן מתוכן  122 במחיר למשתכן ו – 30 יח”ד שימכרו בשוק חופשי, מרכז מסחרי ועסקים שישרת את בעלי העסקים באזור לטובת הדיירים שיאכלסו את כל הבנייה שעתידה לקום באור יהודה והאזור ולהוות עורף עסקי לתעסוקה לנמל התעופה בן-גוריון.

יוסי מזרחי, מבעלי חברת גשם למשתכן: “חברת גשם למשתכן בע”מ עם זכייתה במכרז הנ”ל הפכה לאחת מ 10 החברות המרכזיות בפרויקט הדגל של משרד השיכון, מחיר למשתכן . כיום אנו נמצאים בשלבים שונים של בנייה ויזום של קצת יותר מ 2000 יחידות בכל הארץ. אין ספק כי זכייה זאת מראה על יציבות החברה ואנו שמחים על הזכייה.

 שכונת בית בפארק – אור יהודה: שכונת בית בפארק הינה שכונה חדשה המתוכננת להבנות צפונית לכביש 461 ודרום מזרחית למחנה תל השומר. השכונה תכלול 2350 יח”ד בבניינים בני 9 עד 14 קומות,  כאשר 20%  מתוכן תהיינה דירות קטנות וכ- 64 אלף מ”ר של שטחי תעסוקה ומסחר. השכונה החדשה מתוכננת לכלול שדרה ירוקה מרכזית שתעבור מצפון לדרום ולאורכה ייבנו מוסדות ציבור וגינות.  לפי התכנית, רחובות השכונה יהיו רחבים ויכללו שבילי אופניים. בדרום השכונה, בסמוך לכביש 461 , מתוכננים שטחי תעסוקה ומסחר.
השכונה מתוכנן להבנות גשר להולכי רגל מעל כביש 461 שיחבר אותה לשכונת נווה סביון ולשאר חלקי העיר. בעתיד צפויות לקום בשכונה שתי תחנות של הקו הסגול של הרכבת הקלה. תכנון השכונה מתואם עם “תכנית הצל”  לפינוי מחנה תל השומר ובינוי שכונות מגורים ותעסוקה במקומו. השכונה החדשה אושרה בדצמבר 2015 ומקודמת על ידי הועדה למתחמי דיור מועדפים, מה שעשוי לקצר את זמני הביצוע של התכנית.

בשכונה מתוכננים שטחים ציבוריים, שבילי הליכה, אופניים ושדרה ירוקה. השכונה תשתרע על שטח של כ- 339 דונם ותמוקם מצפון לכביש 461 וממזרח ודרום למחנה תל השומר. שכונת “בית בפארק” היא חלק מהסכם הגג שנחתם בין עיריית אור-יהודה והמדינה, אשר יתרום לקיצור לוחות הזמנים של יישום ובניית התשתיות השונות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. ככתבה הכל ורוד, רק ברגע שמתחילים התוכניות רואים המון כשלים בפרוייקט , דירות כלואות , הגדלת כמות הדירות בפרוייקט והוספת עוד דירות 2.5 חדרים חבל פשוט בזיון של ניהול , היו צריכים להשאיר את התכנון הניהול והביצוע בידיי משרד הבינוי כי לפי הנראה עיריית אור יהודה לא בנוייה לפרוייקט בסדר גודל כזה .

  2. זוכי מחיר למשתכן באור יהודה מחריפים את מחאתם כנגד הקומבינות שעשו עליהם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות