יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / לאן נעלם ג’ו

לאן נעלם ג’ו

חברת הבנייה 'אאורה', החליטה בצעד מקורי, למקם את משרד המכירות של השכונה החדשה ONO VALLEY בקריית אונו, במבנה בית הקפה הפינתי קפה ג'ו, ומזמינה תושבים לשבת על קפה ולדבר על הדירה הבאה שלהם.. בשישי הקרוב חוגגים את השקת הקפה עם בראנץ והטבות ייחודיות

קפה אונו ואלי אאורה
תוכן מקודם

מתי בפעם האחרונה ישבתם בבית קפה מעוצב שתיתם קפה טעים ודיברתם על נדל”ן, דירה במרכז העיר או היכן ילמדו הילדים שיגדלו? מי שמגיע לקפה אונו ואלי, על גבול קריית אונו וגני תקווה, נתקל בעשרות זוגות צעירים, רובם מאזור תל אביב והמרכז המחפשים לצאת מהעיר הגדולה ולהגיע לקריית אונו.
יחד עם הצעירים, המחפשים חינוך ואיכות חיים, באים גם תושבי בקעת אונו, המחפשים לשדרג את רמת החיים. כולם נפגשים בקפה אונו ואלי, המצאה חדשה המחליפה את משרדי המכירות הישנים, כאן מדברים בגובה העיניים, על כוס קפה באווירה חופשית ומשפחתית.
קפה אונו ואלי אאורה
את הרעיון הגה והוציא לפועל, יוסי הרשקוביץ מנהל המכירות של אונו ואלי, שחשב מחוץ לקופסה, כיצד אפשר לשווק  שכונת מגורים, בניחותא, על כוס קפה איכותי. נפגשנו עם הרשקוביץ’, במשרד החדש, שעוצב בסגנון וינטג’, שמענו פרטים אודות השכונה העתידית, בררנו כמה סוגיות חשובות לטובת הרוכשים, וגם צפינו בהדמיה המרשימה, בה מוצגת הריסת המבנים הקיימים, לצד הדמיית השכונה החדשה.
קפה אונו ואלי אאורה
מדובר בשכונה שתכלול  שמונה מגדלים מגורים יוקרתיים, מסביב לפארק ירוק בשטח של 12 דונם. בלב קריית אונו.
 

“כל מי שירכוש דירה בפרויקט, לא עתיד לגור באתר בנייה, בשונה מפרויקטים דומים של פינוי-בינוי שנעשו כבר בארץ”, כך אומר הרשקוביץ ומבהיר את כוונתו: “כבר התחלנו בבנייתם של ארבעה מגדלי מגורים, מתוך השמונה שיקומו, כך שכל בניית השכונה תארך כשלוש וחצי שנים בלבד, וזהו זמן שיא לעומת פרויקטים אחרים בארץ של פינוי-בינוי שארכו שנים רבות”.
קפה אונו ואלי אאורה
מה עומד כעת על הפרק מבחינתכם?
בימים אלו החלו כבר עבודות הבנייה באתר והבנינים הראשונים יאוכלסו עוד 28 חודשיים. כרגע, אנחנו בסיום שיווק שלב א’ של הפרויקט, ולכן עד אמצע חודש ינואר, ניתן לרכוש דירות בהטבות משמעותיות.
שיווקנו כבר בתחילת הדרך דירות 3 חדרים בהגרלה משותפת עם עירייה, לזוגות צעירים תושבי העיר. כעת נותרו בפרוייקט דירות 4 ו5 חדרים בנוסף למספר מצומצם של פנטהוזים.
קפה אונו ואלי אאורה
מה המחירים הממוצעים לדירות השונות?
“חמישה חדרים החל מ-2.339 מיליון שקל, ארבעה חדרים החל 2.149 מיליון שקל.
קפה אונו ואלי אאורה
מה היתרון במיקום השכונה?
“היתרון הגדול כאן – שאין חסרונות!
בכל פרויקט מדגישים את חשיבות המיקום וכאן מדובר במיקום מושלם- גם על הציר הראשי, גם קרוב למוסדות חינוך נחשבים, כמו ביה”ס רימונים וחטיבת הביניים, וגם לאזור הקניון השוקק חיים”.
מי אוכלוסיית היעד?
“גם זוגות צעירים וגם זוגות מבוגרים יותר, ובעיקר משפחות עם ילדים המגיעים לקריית אונו בגלל החינוך המצוין בעיר. ומי לא היה רוצה לגור בתוך פארק ירוק סמוך לבתי ספר ומרכזי המסחר בעיר.
קפה אונו ואלי אאורה


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות