יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / סביון נלחמת בשחיתות הציבורית

סביון נלחמת בשחיתות הציבורית

קמפיין אונו ניוז לעידוד מועמדים לחתימה על אמנת התנועה לאיכות השלטון למלחמה בשחיתות הציבורית. מוטי לנדאו, ראש מועצת סביון ודפנה שפיגלמן המועמדת לראשות המועצה חתמו והתחייבו

דפנה שפיגלמן סביון

התנועה לאיכות השלטון אשר חרטה על דגלה את המלחמה בשחיתות הציבורית הרימה מיזם הקורא לנבחרי ציבור לחתום על אמנה למלחמה בשחיתות הציבורית.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מוטי לנדאו סביון

אתר אונו ניוז פנה לכל המועמדים לתפקיד ראש עיר לחתום על האמנה. בסביון, מוטי לנדאו ודפנה שפיגלמן המועמדים לראשות המועצה חתמו על האמנה.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים – אונו  News – אונו ניוז 
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה –אונו  NEWS  – אתר החדשות של בקעת אונו

 

סביון אמנה נגד שחיתות

האמנה למאבק בשחיתות ברשויות המקומיות

אין דבר חשוב יותר מהמאבק בשחיתות הציבורית, שעלולה לפורר את החברה הישראלית. היא מערערת את אמון הציבור בשליחי הציבור, מביאה אסון לדמוקרטיה ומחייבת פעילות ביד קשה, כי רק כך ניתן לעקור את התופעה הזאת מהשורש.” ( מבקר המדינה לשעבר, השופט בדימוס לינדנשטראוס).

 

יעניין אותך גם

מאז אסון הבריכה בסביון – פיתחו מכשיר שיתריע על טביעה|
תושבי סביון – שומרים על הבית

 

אנו נציגי הרשימות המתמודדות בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות, מצהירים בזאת על מחויבותנו לשמור על איכות השלטון ברשויות ולקדמה. מטרה זו מחייבת את התגייסותנו למאבק על העלאת קרנן של הדמוקרטיה ומוסדותיה.

אנו מודעים לכך שרמת השחיתות במדינה נמצאת בעליה מתמדת וכי ישראל מדורגת כיום במקום ה – 32 מבין מדינות העולם (לפי דירוג ארגון השקיפות הבינלאומי) לאחר הדרדרות מתמשכת בשנים האחרונות. בנוסף, חלה ירידה ברמת השמירה על ערכי הדמוקרטיה ומוסדותיה וברמת אכיפת שלטון החוק. כתוצאה מכך חלה פגיעה קשה באמון הציבור הן שלטון המקומי והן בשלטו ןהמרכזי.

לאור זאת אנו, נציגי הרשימות המתמודדות בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות, החלטנו להירתם אישית לקידום איכות השלטון ברשויות המקומיות, בהתבסס על חובת הנאמנות שלנו כלפי הציבור שאותו אנו מייצגים ומשרתים.

לפיכך אנו מתחייבים:
לחרות על דגלה של סיעתנו את המאבק בשחיתות על כל גווניה, ולאמץ במצענו עקרונות ליישומו.
לפעול במלוא העוצמה למיגור השחיתות, מידי יום ביומו עד הבחירות, בעת הבחירות ולאחריהן.
לשמור על שלטון החוק ולחזק את המערכת לאכיפתו.
לנהוג בשקיפות מלאה לגבי מעשינו ומחדלינו.
לשמור על טוהר הבחירות ועל טוהר המידות.
להימנע מניגוד עניינים, מקבלת טובות הנאה ממינויים פוליטיים ומהפרת אמונים כלפי הציבור.

אנו מצהירים כי נאבק בשחיתות באמצעות חינוך, הרתעה מניעה וביקורת. להשגת יעד זה נדרש מאמץ רב – מערכתי שיבוצע הלכה למעשה בפעילות הרשות בכלל ובוועדות השונות בפרט: ועדת המכרזים, ועדת הביקורת, וועדת התכנון והבניה.

אנו נפעל לשמירה והגנה על שומרי הסף ברשויות המקומיות, לרבות המבקר, הגזבר והיועץ המשפטי. נפעל לחיזוק מעמדם ועל עצמאותם, תוך עבודה בשיתוף פעולה מלא עם מערך הביקורת והפיקוח על השלטון המקומי.

לפיכך, אנו, נציגי הרשימות המתמודדות בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות, מחליטים בזאת לחתום על אמנה זו כראייה למחויבויות שאנו נוטלים על עצמנו במעמד זה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות